Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16571
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПознякова, А.С.-
dc.date.accessioned2023-08-28T07:59:51Z-
dc.date.available2023-08-28T07:59:51Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПознякова А.С. Маркетинг пiдприємств сфери послуг на прикладi ТОВ "Енерджи Еффiшент Констракшн": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Анастасiя Сергiївна Познякова; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 86 c.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Pozdnyakova.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти та аналіз маркетингу послуг, напрямки його удосконалення на ТОВ «Енерджи Еффішент Констракшн». Визначено сутність послуг та особливості маркетингу послуг, розглянуто складові комплексу маркетингу підприємств сфери послуг. Оцінено організаційно-економічний та фінансовий стан ТОВ «Енерджи Еффішент Констракшн». Проаналізовано ринок та конкурентне середовище, на якому працює підприємство. Розглянуто комплекс маркетингу підприємства. Запропоновано напрямки просування ТОВ «Енерджи Еффішент Констракшн» в Інтернет середовищі за допомогою SEO-оптимізації, налаштування контекстної реклами та найму власного маркетолога-аналітика, а також удосконалення товарної політики, шляхом розширення асортименту послугen_US
dc.description.abstractThe paper examines the theoretical aspects and analysis of service marketing, directions for its improvement at Energy Efficient Construction LTD. The essence of services and the peculiarities of service marketing are defined, the components of the marketing complex of enterprises in the service sector are considered. The organizational, economic and financial condition of «Energy Efficient Construction» LTD was evaluated. The market and competitive environment in which the company operates have been analyzed. The complex of marketing of the enterprise is considered. Directions for the promotion of Energy Efficient Construction LTD in the Internet environment with the help of SEO optimization, setting up contextual advertising and hiring your own marketer-analyst, as well as improving the product policy by expanding the range of services are proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетинг послугen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectінжинірингen_US
dc.subjectІнтернет просуванняen_US
dc.subjectSEO-оптимізаціяen_US
dc.subjectконтекстна рекламаen_US
dc.subjectасортимент послугen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectservice marketingen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjectengineeringen_US
dc.subjectInternet promotionen_US
dc.subjectSEO-optimizationen_US
dc.subjectcontextual advertisingen_US
dc.subjectrange of servicesen_US
dc.titleМаркетинг підприємств сфери послуг на прикладі ТОВ «Енерджи Еффішент Констракшн»en_US
dc.title.alternativeMarketing of service sector enterprises on the example of LTD «Energy Efficient Construction»en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Познякова А. 45 гр. ФМЕ.pdf212,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.