Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16571
Title: Маркетинг підприємств сфери послуг на прикладі ТОВ «Енерджи Еффішент Констракшн»
Other Titles: Marketing of service sector enterprises on the example of LTD «Energy Efficient Construction»
Authors: Познякова, А.С.
Citation: Познякова А.С. Маркетинг пiдприємств сфери послуг на прикладi ТОВ "Енерджи Еффiшент Констракшн": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Анастасiя Сергiївна Познякова; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 86 c.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
маркетинг послуг
комплекс маркетингу
інжиніринг
Інтернет просування
SEO-оптимізація
контекстна реклама
асортимент послуг
marketing
service marketing
marketing complex
engineering
Internet promotion
SEO-optimization
contextual advertising
range of services
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти та аналіз маркетингу послуг, напрямки його удосконалення на ТОВ «Енерджи Еффішент Констракшн». Визначено сутність послуг та особливості маркетингу послуг, розглянуто складові комплексу маркетингу підприємств сфери послуг. Оцінено організаційно-економічний та фінансовий стан ТОВ «Енерджи Еффішент Констракшн». Проаналізовано ринок та конкурентне середовище, на якому працює підприємство. Розглянуто комплекс маркетингу підприємства. Запропоновано напрямки просування ТОВ «Енерджи Еффішент Констракшн» в Інтернет середовищі за допомогою SEO-оптимізації, налаштування контекстної реклами та найму власного маркетолога-аналітика, а також удосконалення товарної політики, шляхом розширення асортименту послуг
The paper examines the theoretical aspects and analysis of service marketing, directions for its improvement at Energy Efficient Construction LTD. The essence of services and the peculiarities of service marketing are defined, the components of the marketing complex of enterprises in the service sector are considered. The organizational, economic and financial condition of «Energy Efficient Construction» LTD was evaluated. The market and competitive environment in which the company operates have been analyzed. The complex of marketing of the enterprise is considered. Directions for the promotion of Energy Efficient Construction LTD in the Internet environment with the help of SEO optimization, setting up contextual advertising and hiring your own marketer-analyst, as well as improving the product policy by expanding the range of services are proposed.
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/2023Pozdnyakova.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Познякова А. 45 гр. ФМЕ.pdf212,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.