Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16572
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопов, Д.О.-
dc.date.accessioned2023-08-28T11:36:04Z-
dc.date.available2023-08-28T11:36:04Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПопов Д.О. Аналiз маркетингової дiяльностi пiдприємств громадського харчування - на прикладi м'юзiк-бару More Music Club ФОП "Бондар Дмитро Олегович": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Даниїл Олександрович Попов; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 74 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Popov.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства, сутність та комплекс маркетингу, а також засади формування маркетингової стратегії. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ФОП «Бондар Дмитро Олегович», розглянуто його організаційно економічну характеристику, його маркетингову діяльність та особливості маркетингового середовища. Запропоновано низку заходів для вдосконалення маркетингової діяльності підприємства ФОП «Бондар Дмитро Олегович» та покращення його маркетингових комунікаційen_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of the enterprise's marketing activity, the essence and Marketing Mix, as well as the principles of forming a marketing strategy. Author analysis the marketing activity of sole proprietor Bondar Dmytro Olegovich, its organizational and economic characteristics, its marketing activity and the peculiarities of the marketing environment. The qualification work provides proposals for improving the marketing activities of sole proprietor Bondar Dmytro Olegovich and to improve its marketing communications-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectфункції маркетингуen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectконкурентоздатністьen_US
dc.subjectмаркетингова комунікаціяen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectMarketing Mixen_US
dc.subjectmarketing functionsen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.titleАналіз маркетингової діяльності підприємств громадського харчування — на прикладі мʼюзік-бару More Music Club (ФОП “Бондар Дмитро Олегович”)en_US
dc.title.alternativeAnalysis of the marketing activity of public catering enterprises – on the example of the “More Music Club” music bar (sole proprietor Bondar Dmytro Olegovich)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_до_кваліфікаційної_роботи,_Попов.pdf490,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.