Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16572
Title: Аналіз маркетингової діяльності підприємств громадського харчування — на прикладі мʼюзік-бару More Music Club (ФОП “Бондар Дмитро Олегович”)
Other Titles: Analysis of the marketing activity of public catering enterprises – on the example of the “More Music Club” music bar (sole proprietor Bondar Dmytro Olegovich)
Authors: Попов, Д.О.
Citation: Попов Д.О. Аналiз маркетингової дiяльностi пiдприємств громадського харчування - на прикладi м'юзiк-бару More Music Club ФОП "Бондар Дмитро Олегович": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Даниїл Олександрович Попов; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 74 с.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетингова діяльність
комплекс маркетингу
функції маркетингу
маркетингова стратегія
маркетингове середовище
конкурентоздатність
маркетингова комунікація
marketing activity
Marketing Mix
marketing functions
marketing strategy
marketing environment
competitiveness
marketing communication
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства, сутність та комплекс маркетингу, а також засади формування маркетингової стратегії. Проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ФОП «Бондар Дмитро Олегович», розглянуто його організаційно економічну характеристику, його маркетингову діяльність та особливості маркетингового середовища. Запропоновано низку заходів для вдосконалення маркетингової діяльності підприємства ФОП «Бондар Дмитро Олегович» та покращення його маркетингових комунікацій
The work deals with the theoretical aspects of the enterprise's marketing activity, the essence and Marketing Mix, as well as the principles of forming a marketing strategy. Author analysis the marketing activity of sole proprietor Bondar Dmytro Olegovich, its organizational and economic characteristics, its marketing activity and the peculiarities of the marketing environment. The qualification work provides proposals for improving the marketing activities of sole proprietor Bondar Dmytro Olegovich and to improve its marketing communications
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/2023Popov.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат_до_кваліфікаційної_роботи,_Попов.pdf490,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.