Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16573
Назва: Маркетинг підприємств сфери послуг на прикладі ТОВ "Антарес-2020"
Інші назви: Marketing of enterprises in the service sector on the example of "Antares-2020" LLC
Автори: Сосновська, Н.О.
Бібліографічний опис: Сосновська Н.О. Маркетинг пiдприємств сфери послуг на прикладi ТОВ "Антарес-2020": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Надiя Олегiвна Сосновська; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 87 c.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетинг послуг
комплекс маркетингу
інжиніринг
Інтернет просування
SEO-оптимізація
контекстна реклама
асортимент послуг
marketing
service marketing
marketing complex
engineering
Internet promotion
SEO-optimization
contextual advertising
range of services
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти та аналіз маркетингу послуг, напрямки його удосконалення на ТОВ «Антарес-2020». Визначено сутність послуг та особливості маркетингу послуг, розглянуто складові комплексу маркетингу підприємств сфери послуг. Оцінено організаційно-економічний та фінансовий стан ТОВ «Антарес-2020». Проаналізовано ринок та конкурентне середовище, на якому працює підприємство. Розглянуто комплекс маркетингу підприємства. Запропоновано напрямки просування ТОВ «Антарес-2020» в Інтернет середовищі за допомогою SEO-оптимізації, налаштування контекстної реклами та створення власного сайту, а також удосконалення товарної політики, шляхом розширення асортименту послуг.
The paper examines the theoretical aspects and analysis of service marketing and directions for its improvement at Antares-2020 LLC. The essence of services and the peculiarities of service marketing are defined, and the components of the marketing complex of enterprises in the service sector are considered. The organizational, economic, and financial condition of «Antares-2020» LLC was evaluated. The market and competitive environment in which the company operates have been analyzed. The complex of marketing of the enterprise is considered. Directions for the promotion of Antares-2020 LLC in the Internet environment with the help of SEO optimization, setting up contextual advertising, and creating of a website, as well as improving the product policy by expanding the range of services are proposed
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Sosnovskaya.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат.pdf185,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.