Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16573
Title: Маркетинг підприємств сфери послуг на прикладі ТОВ "Антарес-2020"
Other Titles: Marketing of enterprises in the service sector on the example of "Antares-2020" LLC
Authors: Сосновська, Н.О.
Citation: Сосновська Н.О. Маркетинг пiдприємств сфери послуг на прикладi ТОВ "Антарес-2020": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Надiя Олегiвна Сосновська; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 87 c.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетинг
маркетинг послуг
комплекс маркетингу
інжиніринг
Інтернет просування
SEO-оптимізація
контекстна реклама
асортимент послуг
marketing
service marketing
marketing complex
engineering
Internet promotion
SEO-optimization
contextual advertising
range of services
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти та аналіз маркетингу послуг, напрямки його удосконалення на ТОВ «Антарес-2020». Визначено сутність послуг та особливості маркетингу послуг, розглянуто складові комплексу маркетингу підприємств сфери послуг. Оцінено організаційно-економічний та фінансовий стан ТОВ «Антарес-2020». Проаналізовано ринок та конкурентне середовище, на якому працює підприємство. Розглянуто комплекс маркетингу підприємства. Запропоновано напрямки просування ТОВ «Антарес-2020» в Інтернет середовищі за допомогою SEO-оптимізації, налаштування контекстної реклами та створення власного сайту, а також удосконалення товарної політики, шляхом розширення асортименту послуг.
The paper examines the theoretical aspects and analysis of service marketing and directions for its improvement at Antares-2020 LLC. The essence of services and the peculiarities of service marketing are defined, and the components of the marketing complex of enterprises in the service sector are considered. The organizational, economic, and financial condition of «Antares-2020» LLC was evaluated. The market and competitive environment in which the company operates have been analyzed. The complex of marketing of the enterprise is considered. Directions for the promotion of Antares-2020 LLC in the Internet environment with the help of SEO optimization, setting up contextual advertising, and creating of a website, as well as improving the product policy by expanding the range of services are proposed
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/2023Sosnovskaya.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат.pdf185,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.