Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16577
Title: Сталий розвиток та етичні практики в індустрії моди: дослідження споживчого ставлення та намірів купувати на прикладі LM STUDIO GmbH
Other Titles: Sustainability and ethical practices in the fashion industry: A study of consumer attitudes and purchase intentions using the example of LM STUDIO GmbH
Authors: Трубникова, В.В.
Citation: Трубникова В.В. Сталий розвиток та етичнi практики в iндустрiї моди: дослiдження споживчого ставлення та намiрiв купувати на прикладi LM STUDIO GmbH: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Валерiя Вiталiївна Трубникова; наук. кер. Iнна Володимирiвна Познанська. - ОНЕУ, 2023. - 59 c.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: сталий розвиток
етичні практики
індустрія моди
LM STUDIO GmbH
дослідження споживчого ставлення
sustainable development
ethical practices
fashion industry
consumer attitude research
Abstract: Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єктом дослідження є сталий розвиток та етичні практики в індустрії моди. Предметом дослідження є науково-практичні питання впровадження сталих та етичних практик в індустрії моди на прикладі LM STUDIO GmbH. Метою роботи є генерація шляхів розвитку сталих та етичних практик ювелірного бренду LM STUDIO GmbH. У роботі було розглянуто поняття сталий розвиток та етичні практики, висвітлені інструменти впровадження сталих та етичних практик в індустрії моди та наведено дослідження сталого розвитку в індустрії моди. Досліджено діяльність LM STUDIO GmbH. За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження пропозицій щодо удосконалення сталого розвитку та етичних практик ювелірного бренду LM STUDIO GmbH. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів..
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of references. The object of the study is sustainability and ethical practices in the fashion industry. The subject of the study is scientific and practical issues of implementing sustainable and ethical practices in the fashion industry using the example of LM STUDIO GmbH. The purpose of the work is to generate ways for the development of sustainable and ethical practices for the jewelry brand LM STUDIO GmbH. The work explores the concepts of sustainability and ethical practices, highlights the tools for implementing sustainable and ethical practices in the fashion industry, and presents research on sustainable development in the fashion industry. The activities of LM STUDIO GmbH are examined. Based on the research results, the feasibility of implementing proposals for improving sustainability and ethical practices of the jewelry brand LM STUDIO GmbH is formulated. The effectiveness is analyzed, taking into account the profit and costs of implementing measures.
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/2023Trubnikova.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Трубникова.pdf317,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.