Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16582
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнкова, Р.Ф.-
dc.date.accessioned2023-08-30T07:37:26Z-
dc.date.available2023-08-30T07:37:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЯнкова Р.Ф. Маркетинговi дослiдження якостi надання освiтнiх послуг в сферi вищої освiти: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Регiна Федорiвна Янкова; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй. - ОНЕУ, 2023. - 86 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Yankova.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи маркетингових досліджень, визначено сутність маркетингових досліджень, розглянуті функції, принципи та етапи маркетингових досліджень. Проаналізовано проведення маркетингових досліджень у сфері послуг. Здійснено опис загальної характеристики ФМЕ та ОНЕУ, досліджено основні показники диинаміки та контингенту студентів ФМЕ, досліджено комплекс маркетингу та особливості маркетингового середовища. Проаналізовано рівень конкурентоспроможності університету. Запропоновано такі рекомендації: впровадження політики залучення практикуючих фахівців, створення професійних гуртків, відновлення роботи кадрового агентства та поліпшення системи Moodle. Було розраховано економічний та соціальні ефекти наведених рекомендаційen_US
dc.description.abstractThe paper examines the theoretical foundations of marketing research, defines the essence of marketing research, considers the functions, principles and stages of marketing research. Marketing research in the service sector is analyzed. A description of the general characteristics of FME and ONEU was carried out, the main indicators of the dynamics and contingent of FME students were investigated, the marketing complex and the peculiarities of the marketing environment were investigated. The level of competitiveness of the university was analyzed. The following recommendations are offered: implementation of the policy of attracting practicing specialists, creation of professional circles, resumption of work of the recruitment agency and improvement of the Moodle system. The economic and social effects of the given recommendations were calculated-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectосвітні послугиen_US
dc.subjectякість освітиen_US
dc.subjectопитуванняen_US
dc.subjectОНЕУen_US
dc.titleМаркетингові дослідження якості надання освітніх послуг в сфері вищої освітиen_US
dc.title.alternativeMarketing studies of the quality of the provision of educational services in the field of higher educationen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Янкова реферат.pdf199,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.