Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16582
Назва: Маркетингові дослідження якості надання освітніх послуг в сфері вищої освіти
Інші назви: Marketing studies of the quality of the provision of educational services in the field of higher education
Автори: Янкова, Р.Ф.
Бібліографічний опис: Янкова Р.Ф. Маркетинговi дослiдження якостi надання освiтнiх послуг в сферi вищої освiти: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Регiна Федорiвна Янкова; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй. - ОНЕУ, 2023. - 86 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингові дослідження
освітні послуги
якість освіти
опитування
ОНЕУ
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингових досліджень, визначено сутність маркетингових досліджень, розглянуті функції, принципи та етапи маркетингових досліджень. Проаналізовано проведення маркетингових досліджень у сфері послуг. Здійснено опис загальної характеристики ФМЕ та ОНЕУ, досліджено основні показники диинаміки та контингенту студентів ФМЕ, досліджено комплекс маркетингу та особливості маркетингового середовища. Проаналізовано рівень конкурентоспроможності університету. Запропоновано такі рекомендації: впровадження політики залучення практикуючих фахівців, створення професійних гуртків, відновлення роботи кадрового агентства та поліпшення системи Moodle. Було розраховано економічний та соціальні ефекти наведених рекомендацій
The paper examines the theoretical foundations of marketing research, defines the essence of marketing research, considers the functions, principles and stages of marketing research. Marketing research in the service sector is analyzed. A description of the general characteristics of FME and ONEU was carried out, the main indicators of the dynamics and contingent of FME students were investigated, the marketing complex and the peculiarities of the marketing environment were investigated. The level of competitiveness of the university was analyzed. The following recommendations are offered: implementation of the policy of attracting practicing specialists, creation of professional circles, resumption of work of the recruitment agency and improvement of the Moodle system. The economic and social effects of the given recommendations were calculated
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Yankova.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Янкова реферат.pdf199,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.