Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16688
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКертичак, Ю.Ю.-
dc.date.accessioned2023-09-13T10:37:02Z-
dc.date.available2023-09-13T10:37:02Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКертичак Ю.Ю. Удосконалення органiзацiї надання послуг в ресторанах (на прикладi ресторану "У карася"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Юлiя Юрiївна Кертичак; наук. кер. Свiтлана Сергiївна Галасюк. - ОНЕУ, 2023. - 81 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Kertichak.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес організації надання послуг в ресторанах. Предмет дослідження – сукупність теоретичних та практичних аспектів, пов’язаних з можливістю вдосконалення організації надання послуг в ресторані «У карася». Метою дослідження є розробка та обґрунтування практичних рекомендацій організаційно-економічного характеру, спрямованих на вдосконалювання організації надання послуг в ресторані «У карася». У роботі розглянуто теоретичні аспекти організації надання послуг в ресторанах; досліджено організаційно-економічні аспекти надання послуг на прикладі ресторану «У карася»; внесено пропозиції, спрямовані на удосконалення організації надання послуг в ресторані «У карася», та зроблено економічне обґрунтування деяких з них.en_US
dc.description.abstractThe qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of research is the process of organizing the provision of services in restaurants. The subject of the study is a set of theoretical and practical aspects related to the possibility of improving the organization of service provision in the restaurant «U Karasya». The purpose of the study is to develop and substantiate practical recommendations of an organizational and economic nature, aimed at improving the organization of service provision in the restaurant «U Karasya». The paper examines the theoretical aspects of the organization of service provision in restaurants; the organizational and economic aspects of service provision were investigated using the example of the restaurant «U karasya»; proposals aimed at improving the organization of service provision in the restaurant «U Karasya» were made, and the economic justification of some of them was made-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectресторанen_US
dc.subjectзаклади ресторанного господарстваen_US
dc.subjectкомплекс послуг ресторанівen_US
dc.subjectорганізація обслуговуванняen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectrestauranten_US
dc.subjectrestaurant establishmentsen_US
dc.subjectcomplex of restaurant servicesen_US
dc.subjectservice organizationen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.titleУдосконалення організації надання послуг в ресторанах (на прикладі ресторану «У карася»)en_US
dc.title.alternativeImproving the organization of services in restaurants» (on the basis of the restaurant «U karasya»)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кертичак Юлія - Реферат.pdf246,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.