Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16688
Title: | Удосконалення організації надання послуг в ресторанах (на прикладі ресторану «У карася») |
Other Titles: | Improving the organization of services in restaurants» (on the basis of the restaurant «U karasya») |
Authors: | Кертичак, Ю.Ю. |
Citation: | Кертичак Ю.Ю. Удосконалення органiзацiї надання послуг в ресторанах (на прикладi ресторану "У карася"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Юлiя Юрiївна Кертичак; наук. кер. Свiтлана Сергiївна Галасюк. - ОНЕУ, 2023. - 81 с. |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | ресторан заклади ресторанного господарства комплекс послуг ресторанів організація обслуговування конкурентоспроможність restaurant restaurant establishments complex of restaurant services service organization competitiveness |
Abstract: | Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел.
Об’єкт дослідження – процес організації надання послуг в ресторанах. Предмет дослідження – сукупність теоретичних та практичних аспектів, пов’язаних з можливістю вдосконалення організації надання послуг в ресторані «У карася».
Метою дослідження є розробка та обґрунтування практичних рекомендацій організаційно-економічного характеру, спрямованих на вдосконалювання організації надання послуг в ресторані «У карася».
У роботі розглянуто теоретичні аспекти організації надання послуг в ресторанах; досліджено організаційно-економічні аспекти надання послуг на прикладі ресторану «У карася»; внесено пропозиції, спрямовані на удосконалення організації надання послуг в ресторані «У карася», та зроблено економічне обґрунтування деяких з них. The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of research is the process of organizing the provision of services in restaurants. The subject of the study is a set of theoretical and practical aspects related to the possibility of improving the organization of service provision in the restaurant «U Karasya». The purpose of the study is to develop and substantiate practical recommendations of an organizational and economic nature, aimed at improving the organization of service provision in the restaurant «U Karasya». The paper examines the theoretical aspects of the organization of service provision in restaurants; the organizational and economic aspects of service provision were investigated using the example of the restaurant «U karasya»; proposals aimed at improving the organization of service provision in the restaurant «U Karasya» were made, and the economic justification of some of them was made |
Description: | ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI: | http://local.lib/diploma/2023Kertichak.pdf |
Appears in Collections: | Факультет міжнародної економіки* |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кертичак Юлія - Реферат.pdf | 246,78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.