Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16694
Назва: Експертне оцінювання якості обслуговування при наданні послуг ресторанного господарства (на прикладі кафе «Верона»)
Інші назви: Expert assessment of the quality of service in the provision of restaurant services (using the example of café «Verona»)
Автори: Міхова, О.К.
Бібліографічний опис: Міхова О.К. Експертне оцiнювання якостi обслуговування при наданнi послуг ресторанного господарства (на прикладi кафе "Верона"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Олена Костянтинiвна Мiхова; наук. кер. Тетяна Анатолiвна Кундiловська. - ОНЕУ, 2023. - 60 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: індустрія гостинності
ресторанне господарство
експертна оцінка
якість послуг
споживач
hospitality industry
restaurant industry
expert evalution
quality of services
consumer
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес надання ресторанних послуг. Предметом дослідження є якість обслуговування та надання послуг ресторанного господарства. Метою роботи є експертне оцінювання якості обслуговування споживачів та надання послуг ресторанного господарства. У роботі визначено значення ресторанного господарства як сегменту індустрії гостинності. Досліджено процес обслуговування та задоволення споживачів при наданні ресторанних послуг. Проведено комплексне експертне оцінювання якості надання ресторанних послуг. Запропоновано низку заходів щодо поліпшення якості обслуговування у кафе «Верона».
The qualifying work consist an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of the research is the process of providing restaurant services. The subject of the research is the quality of service and provision of restaurant services. The purpose of the work is expert assessment of the quality of customer service and the provision of restaurant services. The study defines the significance of the restaurant industry as a segment of the hospitality industry. The process of service and customer satisfaction in the provision of restaurant services was studies. A comprehensive expert assessment of restaurant services was conducted. A number of measures are proposed to improve the quality of service at the «Verona» café.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023MihovaO.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат,Михова О..pdf341,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.