Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16694
Title: Експертне оцінювання якості обслуговування при наданні послуг ресторанного господарства (на прикладі кафе «Верона»)
Other Titles: Expert assessment of the quality of service in the provision of restaurant services (using the example of café «Verona»)
Authors: Міхова, О.К.
Citation: Міхова О.К. Експертне оцiнювання якостi обслуговування при наданнi послуг ресторанного господарства (на прикладi кафе "Верона"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Олена Костянтинiвна Мiхова; наук. кер. Тетяна Анатолiвна Кундiловська. - ОНЕУ, 2023. - 60 с.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: індустрія гостинності
ресторанне господарство
експертна оцінка
якість послуг
споживач
hospitality industry
restaurant industry
expert evalution
quality of services
consumer
Abstract: Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес надання ресторанних послуг. Предметом дослідження є якість обслуговування та надання послуг ресторанного господарства. Метою роботи є експертне оцінювання якості обслуговування споживачів та надання послуг ресторанного господарства. У роботі визначено значення ресторанного господарства як сегменту індустрії гостинності. Досліджено процес обслуговування та задоволення споживачів при наданні ресторанних послуг. Проведено комплексне експертне оцінювання якості надання ресторанних послуг. Запропоновано низку заходів щодо поліпшення якості обслуговування у кафе «Верона».
The qualifying work consist an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of the research is the process of providing restaurant services. The subject of the research is the quality of service and provision of restaurant services. The purpose of the work is expert assessment of the quality of customer service and the provision of restaurant services. The study defines the significance of the restaurant industry as a segment of the hospitality industry. The process of service and customer satisfaction in the provision of restaurant services was studies. A comprehensive expert assessment of restaurant services was conducted. A number of measures are proposed to improve the quality of service at the «Verona» café.
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/2023MihovaO.pdf
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат,Михова О..pdf341,34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.