Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16695
Назва: Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства (на прикладі ресторану «OCA Club»)
Інші назви: Organization of service in restaurant (on the example of restaurant «OCA Club»)
Автори: Морозенко, К.О.
Бібліографічний опис: Морозенко К.О. Органiзацiя обслуговування у закладах ресторанного господарства (на прикладi ресторану "ОСА Club"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Катерина Олександрiвна Морозенко; наук. кер. Вiктор Григорович Герасименко. - ОНЕУ, 2023. - 82 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: ресторанне господарство
якість обслуговування
організація обслуговування
заклади ресторанного господарства
підприємства ресторанного господарства
культура обслуговування
якість їжі
професіоналізм офіціантів
рекомендації для вдосконалення ресторанного сервісу
restaurant business
service quality
service organization
restaurant business establishments
restaurant business enterprises
service culture
food quality
waiter’s professionalism
recommendations for improving restaurant service
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Об’єктом дослідження в кваліфікаційній роботі виступає процес організації обслуговування у закладах ресторанного господарства. Предметом дослідження є сучасний стан та напрями удосконалення організації обслуговування в ресторані «OCA Club». Метою роботи є дослідження теоретичних та практичних засад організації обслуговування у закладах ресторанного господарства. У роботі проаналізовано організацію обслуговування у закладах ресторанного господарства з підходів теорії та практики. Були розглянуті поняття, елементи та значення організації обслуговування в ресторанній галузі, а також методи, що застосовуються для покращення процесу обслуговування. Особлива увага була приділена якості обслуговування в ресторанах, аналізу ресторану «OCA Club» і оцінці його організації обслуговування.
The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The object of research in the qualification work is the process of organising service in restaurants. The object of the study is the current state and directions for improving the organisation of service in the «OCA Club» restaurant. The purpose of the work is to study the theoretical and practical principles of service organization in restaurant. The work analyzes the organisation of service in restaurants from the approaches of theory and practice. Concepts, elements and values of service organization in the restaurant industry, as well as methods used to improve the service process, were considered. Special attention was paid to the quality of the service restaurant, the analysis of the «OCA Club» restaurant and the evaluation of its service organization.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023MorozenkoK.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Морозенко 40м.pdf180,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.