Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16699
Назва: Оцінювання конкурентоспроможності персоналу у закладах ресторанного господарства « (на прикладі ресторану «Тбілісо»)
Інші назви: Evaluation of the competitiveness of personnel in the restaurant industry" (on the example of the restaurant "Tbiliso")
Автори: Селянинов, Д.С.
Бібліографічний опис: Селянинов Д.С. Оцiнювання конкурентоспроможностi персоналу у закладах ресторанного господарства на прикладi ресторану "Тбiлiсо": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Дмитро Станiславович Селянинов; наук. кер. Вiктор Григорович Герасименк . - ОНЕУ, 2023. - 56 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: підприємства ресторанного господарства
теорія конкуренції
конкурентоспроможність персоналу
критерії та показники конкурентоспроможності персоналу
restaurant enterprises
competition theory
personnel competitiveness
criteria and indicators of personnel competitiveness
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти конкурентних відносин у сфері ресторанного господарства, розкрито сутність поняття «конкурентоспроможність персоналу» стосовно сфери ресторанних послуг. Наведено критерії та показники оцінки конкурентоспроможності працівників ресторанного сервісу. Проаналізовано господарську діяльність ресторану «Тбілісо» та роботу з персоналом, яку запроваджено у даному закладі. Здійснено аналіз механізму управління персоналом та конкурентоспроможності окремих категорій працівників з використанням критеріїв міжнародних та національних стандартів. Здійснено оцінку конкурентоспроможності персоналу підприємства методом визначення відхилень від еталону, а також шляхом розрахунку відповідного комплексного показника у закладі ресторанного господарства.
The paper examines the theoretical aspects of competitive relations in the field of restaurant business, reveals the essence of the concept of "staff competitiveness" in relation to the field of restaurant services. The criteria and indicators for assessing the competitiveness of restaurant service workers are given. The economic activity of the Tbilisi restaurant and the work with the personnel implemented in this establishment were analyzed. An analysis of the personnel management mechanism and the competitiveness of certain categories of employees was carried out using the criteria of international and national standards. The assessment of the competitiveness of the company's personnel was carried out by the method of determining deviations from the standard, as well as by calculating the corresponding complex indicator in the restaurant industry.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Selyaninov.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Селянінова.pdf165,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.