Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16700
Назва: Шляхи підвищення конкурентоспроможності послуг підприємства ресторанного господарства (на прикладі кафе-бару «Мілано»)
Інші назви: Ways of increasing the competitiveness of the services of a restaurant enterprise (on the example of the cafe-bar "Milano")
Автори: Середа, В.С.
Бібліографічний опис: Середа В.С. Шляхи пiдвищення конкурентоспроможностi послуг пiдприємства ресторанного господарства (на прикладi кафе-бару "Мiлано"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Владислав Сергiйович Середа; наук. кер. Iрина Миколаївна Єгупова. - ОНЕУ, 2023. - 74 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкурентоспроможність
рівень
оцінка
ресторанний заклад
метод
переваги
аналіз
competitiveness
level
assessment
restaurant
method
advantages
analysis
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – визначення рівня конкурентоспроможності і конкурентних переваг кафе-бару «Milano» та шляхи їх підвищення. Предметом дослідження є методичні основи механізму підвищення рівня конкурентоспроможності закладів ресторанного господарства та його практичне втілення. Метою роботи є поглиблення теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності ресторанних закладів. У роботі розглянуті сучасні методологічні підходи до оцінювання конкурентоспроможності ресторанних закладів та представлені результати оцінки конкурентних позицій кафе-бару «Milano», здійснений аналіз виробничої та фінансової діяльності підприємства. Надані рекомендації щодо удосконалення конкурентоспроможності закладу ресторанного господарства «Milano». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів та проаналізована їх економічна ефективність.
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of the study is to determine the level of competitiveness and competitive advantages of the Milano cafe-bar and the ways to improve them. The subject of the study is the methodical basis of the mechanism of increasing the level of competitiveness of the restaurant industry and its practical implementation. The purpose of the work is to deepen the theoretical provisions and develop practical recommendations for increasing the competitiveness of restaurant establishments. The paper examines modern methodological approaches to evaluating the competitiveness of restaurants and presents the results of evaluating the competitive positions of the Milano cafe-bar, and analyzes the company's production and financial activities. Recommendations are provided for improving the competitiveness of the "Milano" restaurant industry. Based on the results of the study, the feasibility of the implementation of the above measures was substantiated and their economic efficiency was analyzed
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023SeredaV.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Середа В..pdf206,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.