Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16718
Назва: Шляхи підвищення якості послуг на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Гарячі перці»)
Інші назви: "Ways to improve the quality of services at the restaurant enterprise economy (on the example of the restaurant "Hot Peppers")
Автори: Ланьо, В.П.
Бібліографічний опис: Ланьо, В.П. Шляхи пiдвищення якостi послуг на пiдприємствi ресторанного господарства (на прикладi ресторану Гарячi перцi): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Валерiя Павлiвна Ланьо; наук. кер. Iрина Миколаївна Єгупова. - ОНЕУ, 2023. - 69 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: якість
оцінка якості
показники
бракераж
продукція
послуга
організація обслуговування
стандарти обслуговування
рівень якості обслуговування
навчання
quality
quality assessment
indicators
brokerage
products
service
service organization
service standards
level of service quality
training
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретико-методичні основи якості продукції та послуг, що надаються підприємствами ресторанного господарства, визначені сутність, основні методи оцінювання якості послуг харчування та шляхи її підвищення. Проаналізовані основні показники виробничої діяльності ресторану «Гарячі перці» і його фінансово-економічного стану. Представлені результати комплексного аналізу якості продукції та обслуговування у закладі «Гарячі перці», що розташований в м. Одесі, виявлені резерви їх підвищення. За результатами аналізу запропонований комплекс заходів щодо підвищення якості послуг, що надаються в ресторані «Гарячі перці», зокрема удосконалення діючих у закладі стандартів, посилення контролю за роботою обладнання та постачанням і зберіганням продуктів, підвищення кваліфікації персоналу шляхом організації навчання для виробничого та обслуговуючого персоналу.
The work examines the theoretical and methodological foundations of the quality of products and services provided by restaurant enterprises, defines the essence, the main methods of assessing the quality of food services and ways of improving it. The main indicators of the production activity of the restaurant "Hot Peppers" and its financial and economic condition were analyzed. The results of a comprehensive analysis of the quality of products and service at the "Hot Peppers" facility, located in Odesa, are presented, and reserves for their improvement are revealed. Based on the results of the analysis, a set of measures was proposed to improve the quality of services provided in the "Hot Peppers" restaurant, in particular, improving the standards in place at the establishment, strengthening control over the operation of equipment and supply and storage of products, improving the qualifications of personnel by organizing training for production and service personnel.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Lane.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Ланьо В.П..pdf183,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.