Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16733
Назва: Впровадження інструментів PR в діяльність засобів розміщення туристів (на прикладі готельного комплексу «Radisson Blu Resort Bukovel
Інші назви: Introduction of PR tools in the activity of tourist accommodation facilities (on the example of the hotel complex «Radisson Blu Resort Bukovel»
Автори: Якімова, Т.О.
Бібліографічний опис: Якімова Т.О. Впровадження iнструментiв PR в дiяльнiсть засобiв розмiщення туристiв (на прикладi готельного комплексу Radission Blu Resort Bukovel"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Тетяна Олександрiвна Якiмова; наук. кер. Вiктор Григорович Герасименко . - ОНЕУ, 2023. - 60 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: PR-інструменти
засоби розміщення туристів
PR-технології
туристичне підприємство
сфера гостинності
PR-tools
tourist accommodation facilities
PR-technologies
tourist enterprise
hospitality industry
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеню бакалавра зі спеціальності 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» Одеський національний економічний університет. - Одеса, 2023. У роботі розглянуто різновиди впровадження інструментів PR в діяльність засобів розміщення туристів. Розкрито типи, функції і сучасні тенденції PR-інструментів. Проведено аналіз сучасного стану готельного комплексу «Radisson Blu Resort Bukovel», визначено шляхи використання інструментів PR в діяльності готелю. Запропоновано використання сучасних тенденцій pr-інструментів для розвитку маркетингової концепції підприємства розміщення туристів «Radisson Blu Resort Bukovel».
The research work considers the types of implementation of PR tools in the activities of tourist accommodation facilities. The types, functions and modern trends of PR tools are revealed. An analysis of the current state of the hotel complex "Radisson Blu Resort Bukovel" was carried out, ways of using PR tools in the hotel's activities were determined. The use of modern trends in PR tools for the development of the marketing concept of the tourist accommodation enterprise "Radisson Blu Resort Bukovel" is proposed
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16733
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Якімова Т.О.pdf324,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.