Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16733
Title: Впровадження інструментів PR в діяльність засобів розміщення туристів (на прикладі готельного комплексу «Radisson Blu Resort Bukovel
Other Titles: Introduction of PR tools in the activity of tourist accommodation facilities (on the example of the hotel complex «Radisson Blu Resort Bukovel»
Authors: Якімова, Т.О.
Citation: Якімова Т.О. Впровадження iнструментiв PR в дiяльнiсть засобiв розмiщення туристiв (на прикладi готельного комплексу Radission Blu Resort Bukovel"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Тетяна Олександрiвна Якiмова; наук. кер. Вiктор Григорович Герасименко . - ОНЕУ, 2023. - 60 с.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: PR-інструменти
засоби розміщення туристів
PR-технології
туристичне підприємство
сфера гостинності
PR-tools
tourist accommodation facilities
PR-technologies
tourist enterprise
hospitality industry
Abstract: Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеню бакалавра зі спеціальності 242 «Туризм» за освітньою програмою «Туризм» Одеський національний економічний університет. - Одеса, 2023. У роботі розглянуто різновиди впровадження інструментів PR в діяльність засобів розміщення туристів. Розкрито типи, функції і сучасні тенденції PR-інструментів. Проведено аналіз сучасного стану готельного комплексу «Radisson Blu Resort Bukovel», визначено шляхи використання інструментів PR в діяльності готелю. Запропоновано використання сучасних тенденцій pr-інструментів для розвитку маркетингової концепції підприємства розміщення туристів «Radisson Blu Resort Bukovel».
The research work considers the types of implementation of PR tools in the activities of tourist accommodation facilities. The types, functions and modern trends of PR tools are revealed. An analysis of the current state of the hotel complex "Radisson Blu Resort Bukovel" was carried out, ways of using PR tools in the hotel's activities were determined. The use of modern trends in PR tools for the development of the marketing concept of the tourist accommodation enterprise "Radisson Blu Resort Bukovel" is proposed
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16733
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Якімова Т.О.pdf324,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.