Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16782
Назва: Міжнародний маркетинг підприємств на прикладі ПАТ «Одескабель»
Інші назви: International marketing of enterprises on the example of PJSC "Odeskabel"
Автори: Аскеров Сабір Назім Огли
Бібліографічний опис: Аскеров Сабiр Назiм Огли Мiжнародний маркетинг пiдприємств на прикладi ПАТ "Одескабель": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец.075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Сабiр Назiм Огли Аскеров; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 88 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
міжнародний маркетиг
маркетингова стратегія
маркетингова комунікаційна політика
комунікація
виставка
marketing
international marketing
marketing strategy
marketing communication policy
communication
xhibition
Короткий огляд (реферат): Визначено сутність та інструменти міжнародного маркетингу, розглянуто організацію міжнародної маркетингової діяльності на промисловому підприємстві. Проаналізовано основні фінансові показники діяльності ПАТ «Одескабель», динаміку обсягів реалізації основних видів продукції. Розглянуто комплекс маркетингу та маркетингове середовище підприємства. Проаналізовано використання підприємством інструментів маркетингових комунікацій. Запропоновано напрямки удосконалення маркетингової комунікаційної політики ПАТ «Одескабель» за допомогою участі у виставках, присвячених кабельній промисловості, а також запропонована розроблена маркетингова стратегія для виходу на нові географічні ринки
The work examines the theoretical foundations and analysis of international marketing activity, as well as directions for its improvement at Odeskabel PJSC. The essence and tools of international marketing are determined, the organization of international marketing activities at an industrial enterprise is considered. The main financial indicators of PJSC "Odeskabel" activity, the dynamics of sales volumes of the main types of products were analyzed. The marketing complex and marketing environment of the enterprise are considered. The company's use of marketing communication tools is analyzed. Directions for improving the marketing communication policy of Odeskabel PJSC through participation in exhibitions dedicated to the cable industry are proposed, as well as a developed marketing strategy for entering new geographic markets is proposed
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Askerov.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Аскеров (1).pdf186,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.