Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16835
Назва: Шляхи підвищення якості послуг на підприємстві готельного господарства (на прикладі студентського табору «Економіст»)
Інші назви: Ways to improve the quality of services at the hotel industry enterprise (on the example of the student camp «Economist»).
Автори: Тарасенко, Ю.С.
Бібліографічний опис: Тарасенко Ю.С. Шляхи пiдвищення якостi послуг на пiдприємствi готельного господарства на прикладi студентського табору "Економiст" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Юлiя Сергiївна Тарасенко; наук. кер. Ольга Володимирiвна Шикiна. - ОНЕУ, 2023. - 76 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: якість
студентський табір
послуги
Економіст
удосконалення
quality
udent camp
services
Economist
improvement
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес підвищення якості послуг на підприємстві готельного господарства. Предметом дослідження є науково-практичні питання підвищення якості послуг на підприємства готельного господарства на прикладі студентського табору «Економіст». Метою роботи є розробка генерація шляхів підвищення якості послуг у студентському таборі «Економіст». У роботі проаналізовано сутність та походження поняття якості, виявлено фактори, що впливають на підвищення якості послуг підприємств готельного бізнесу. Аналізується надання послуг у студентському таборі «Економіст». Оцінюється ефективність проведення пропонованих заходів на території студентського табору «Економіст». За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження ряду заходів. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів.
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of research is the process of improving the quality of services at the hotel industry. The subject of the study is scientific and practical issues of improving the quality of services at hotel enterprises using the example of the student camp «Economist». The purpose of the work is to develop and generate ways to improve the quality of services in the student camp «Economist». The work analyzed the essence and origin of the concept of quality, identified factors affecting the improvement of the quality of services of hotel business enterprises. The provision of services in the student camp «Economist» is analyzed. The effectiveness of the proposed activities on the territory of the student camp «Economist» is evaluated. Based on the results of the study, the feasibility of implementing a number of measures was formulated. The effectiveness was analyzed, taking into account the profit and costs of implementing the measures.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Tirasenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
05. Реферат_Тарасенко.pdf245,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.