Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16842
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасова, К.І.-
dc.contributor.authorTarasova, K.-
dc.date.accessioned2023-10-12T06:50:03Z-
dc.date.available2023-10-12T06:50:03Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТарасова К. І. Стратегічний маркетинг в системі управління підприємством / К. І. Тарасова // Матеріали XХІІ Міжнар. наук.-практ. конф.: Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики, (Одеса, 8 вересня, 2023 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2023. – С. 269-270.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16842-
dc.description.abstractРозглянуто процес виникнення стратегічного маркетингу, його особливості та трактування змісту. Досліджено риси стратегічного маркетингу, його основні компоненти та роль в системі управління господарюючим суб’єктом.en_US
dc.description.abstractThe process of the emergence of strategic marketing, its features and interpretation of the content are considered. The features of strategic marketing, its main components and role in the management system of a business entity are studied-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectстратегічний маркетингen_US
dc.subjectстратегічні маркетингові підходиen_US
dc.subjectмісія підприємстваen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectstrategic marketingen_US
dc.subjectstrategic marketing approachesen_US
dc.subjectenterprise missionen_US
dc.titleСтратегічний маркетинг в системі управління підприємствомen_US
dc.title.alternativeStrategic marketing in the enterprise management systemen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Тарасова.pdf319,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.