Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16842
Title: Стратегічний маркетинг в системі управління підприємством
Other Titles: Strategic marketing in the enterprise management system
Authors: Тарасова, К.І.
Tarasova, K.
Citation: Тарасова К. І. Стратегічний маркетинг в системі управління підприємством / К. І. Тарасова // Матеріали XХІІ Міжнар. наук.-практ. конф.: Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики, (Одеса, 8 вересня, 2023 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2023. – С. 269-270.
Issue Date: 2023
Keywords: маркетинг
стратегічний маркетинг
стратегічні маркетингові підходи
місія підприємства
marketing
strategic marketing
strategic marketing approaches
enterprise mission
Abstract: Розглянуто процес виникнення стратегічного маркетингу, його особливості та трактування змісту. Досліджено риси стратегічного маркетингу, його основні компоненти та роль в системі управління господарюючим суб’єктом.
The process of the emergence of strategic marketing, its features and interpretation of the content are considered. The features of strategic marketing, its main components and role in the management system of a business entity are studied
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16842
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Тарасова.pdf319,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.