Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16867
Назва: Бізнес-план компанії: сутність та структура
Інші назви: Business plan of a company: essence and structure
Автори: Подмазко, О.М.
Ганевич, М.О.
Podmazko, O.
Hanevych, M.
Бібліографічний опис: Подмазко О. М. Бізнес-план компанії: сутність та структура / О. М. Подмазко, М. О. Ганевич // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2023. – № 5-6 (306-307). – С. 116-122.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
ORCID: ORCID ID: 0009-0003-1495-6046
Ідентифікатор DOI: DOI:10.32680/2409-9260-2023-5-6 -306-307-116-122
Ключові слова: бізнес-планування
бізнес-план
структура бізнес-плану
стейкхолдер
управління бізнесом
business plan
structure of a business plan
stakeholder
project management
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність економічної категорії «бізнес-план» як ключового інструменту для покращення системи управління бізнесом. Здійснено аналіз практик із структурної побудови бізнес-плану компанії. Надано пропозиції щодо формування ефективної структури бізнес-плану. Запропоновано доповнити структуру бізнес-плану блоком соціальної відповідальності компанії. Окреслено ключові потреби стейкхолдерів у розрізі бізнес-плану. Виділено основні способи практичного використання бізнес-плану різними групами стейкхолдерів. Здійснено огляд основних обмежень бізнес-плану як інструменту в рамках системи управління компанією.
The volatility and uncertainty of the business environment, which currently affect companies on both short- and long term time horizons, require an effective business management toolkit at both strategic and tactical levels. This underscores the relevance of the problem of using a business plan as a key management tool for companies. The purpose of this article is to identify the essential characteristics and peculiarities of the structural design of a business plan, based on the key needs of stakeholders. The article reveals the essence of the economic category "business plan" as a key tool for improving business management. The author proposes to define a business plan both in terms of general vision, goals, strategy, and business tactics and in terms of a management tool for formulating and implementing company budgets and plans. The author provides suggestions for creating an effective structure of a comprehensive and concise business plan, including a social responsibility component. The article outlines the key needs of stakeholders in relation to the business plan and identifies the primary ways in which different stakeholder groups can use it. The article also provides an overview of the main limitations of the business plan as a management tool within the framework of company management.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16867
Інші ідентифікатори: УДК 005.511(083.92):658.114.2
JEL Classification: L210, M200
Розташовується у зібраннях:№ 5-6 (306-307)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
116-122.pdf604,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.