Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17057
Назва: Бізнес-аналітика – основа для іноваційних перетворень управлінської складової бізнесу
Інші назви: Business analytics – the foundation for innovative transformations in the management component of business
Автори: Гострик, О.М.
Ганевич, М.О.
Hostryk, A.
Hanevych, M.
Бібліографічний опис: Гострик О. М. Бізнес-аналітика – основа для іноваційних перетворень управлінської складової бізнесу / О. М. Гострик, М. О. Ганевич // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2023. – № 5-6 (306-307). – С. 72-79.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
ORCID: ID:0000-0001-6143-6797
0009-0003-2229-8549
Ідентифікатор DOI: DOI:10.32680/2409-9260-2023-10-311-72-79
Ключові слова: аналіз даних
Big Data
Business Intelligence
ключові показники ефективності (КPI)
штучний інтелект
data analysis
Big Data
Business Intelligence
key performance indicators (KPIs)
artificial intelligence
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто ключові аспекти системи бізнес-аналітики, виявлено ключові її напрями та інструменти та окреслено перспективні напрями її розвитку. Основна увага акцентована на впливі бізнес-аналітики на процеси прийняття управлінських рішень в компанії в сучасних волатильних умовах. Наголошено на ролі передових технологій, таких як штучний інтелект, машинне навчання та великі дані, у вирішенні комплексних бізнес-задач. Розглянуті питання оцінки якості даних, низький рівень яких може призвести до значних фінансових втрат. Проаналізовано виклики, пов'язані з екзогенними та ендогенними змінами, які потребують особливої уваги в розрізі бізнес-аналітики, а також визначені можливостях, які відкриваються для управлінців, завдяки інтеграції бізнес-аналітики з стратегічним плануванням та операційною діяльністю компаній. Надаються рекомендації щодо плану імплементації змін у бізнес-аналітиці компанії, зважаючи на ключові обмеження в ресурсах організації.
The article examines the key aspects of the business intelligence system, identifies its key areas and tools, and outlines promising areas for its development. The main attention is focused on the impact of business intelligence on the management decision-making processes in a company in today's volatile environment. The role of advanced technologies such as artificial intelligence, machine learning and big data in solving complex business problems is emphasized. The issues of data quality assessment are considered, the low level of which can lead to significant financial losses. The challenges associated with exogenous and endogenous changes that require special attention in terms of business intelligence are analyzed, and the opportunities that open up for managers through the integration of business intelligence with strategic planning and operational activities of companies are identified. Recommendations are provided on the implementation plan for changes in the company's business intelligence, taking into account the key limitations in the organization's resources.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17057
Інші ідентифікатори: УДК 303.7:005.3
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій
№10 (311)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
72-79.pdf599,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.