Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17124
Назва: Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах процесного підходу
Інші назви: Formation of the competitive strategy of the enterprise on the basis of the process approach
Автори: Костенко, Р.О.
Бібліографічний опис: Костенко Р.О. Формування конкурентної стратегiї пiдприємства на засадах процесного пiдходу: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Рената Олександрiвна Костенко; наук. кер. Ольга Сергiївна Балабаш. - ОНЕУ, 2024. - 85 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: клінінгові послуги
конкурентоспроможність
конкурентна стратегія
процес обслуговування клієнтів
cleaning services
competitiveness
competitive strategy
customer service process
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – підприємство ТОВ «Об’єкт Сервіс». У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії підприємства. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність, ділове середовище та рівень конкурентоспроможності ТОВ «Об’єкт Сервіс». Запропоновано рекомендацій з розробки конкурентної стратегії підприємства сфери послуг, що полягають в удосконаленні процесу обслуговування клієнтів на основі впровадження розширених можливостей аналізу характеристик цільової аудиторії, оптимізації збору інформації та забезпечення зворотного зв’язку з клієнтами
Thesis consist of three chapters. Object of study is Object Service LLC. Diploma thesis deals with the theoretical aspects of the formation of the company's competitive strategy. Author analysis the financial and economic activity, business environment and level of competitiveness of Object Service LLC. Recommendations for the development of a competitive strategy of a service sector enterprise are offered, which consist in improving the customer service process based on the implementation of enhanced opportunities for analyzing the characteristics of the target audience, optimizing information collection and providing feedback to customers
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/24Kostenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Костенко_реферат.pdf179,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Kostenko.pdf2,96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.