Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17124
Title: | Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах процесного підходу |
Other Titles: | Formation of the competitive strategy of the enterprise on the basis of the process approach |
Authors: | Костенко, Р.О. |
Citation: | Костенко Р.О. Формування конкурентної стратегiї пiдприємства на засадах процесного пiдходу: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Рената Олександрiвна Костенко; наук. кер. Ольга Сергiївна Балабаш. - ОНЕУ, 2024. - 85 с. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | клінінгові послуги конкурентоспроможність конкурентна стратегія процес обслуговування клієнтів cleaning services competitiveness competitive strategy customer service process |
Abstract: | Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – підприємство ТОВ «Об’єкт Сервіс».
У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії підприємства.
Проаналізовано фінансово-господарську діяльність, ділове середовище та рівень конкурентоспроможності ТОВ «Об’єкт Сервіс».
Запропоновано рекомендацій з розробки конкурентної стратегії підприємства сфери послуг, що полягають в удосконаленні процесу обслуговування клієнтів на основі впровадження розширених можливостей аналізу характеристик цільової аудиторії, оптимізації збору інформації та забезпечення зворотного зв’язку з клієнтами Thesis consist of three chapters. Object of study is Object Service LLC. Diploma thesis deals with the theoretical aspects of the formation of the company's competitive strategy. Author analysis the financial and economic activity, business environment and level of competitiveness of Object Service LLC. Recommendations for the development of a competitive strategy of a service sector enterprise are offered, which consist in improving the customer service process based on the implementation of enhanced opportunities for analyzing the characteristics of the target audience, optimizing information collection and providing feedback to customers |
URI: | http://local.lib/diploma/24Kostenko.pdf |
Appears in Collections: | Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Костенко_реферат.pdf | 179,39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Kostenko.pdf | 2,96 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.