Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17128
Назва: Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах TQM
Інші назви: Formation of the competitive strategy of the enterprise on the basis of TQM
Автори: Саєнко, А.Р.
Бібліографічний опис: Саєнко А.Р. Формування конкурентної стратегiї пiдприємства на засадах TQM: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Ананстасiя Русланiвна Саєнко; наук. кер. Юлiя Валентинiвна Карпенко. - ОНЕУ, 2024. - 79 с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: TQM
конкурентна стратегія
ринок послуг поштової та кур’єрської доставки
TQM
competitive strategy
market of postal and courier delivery services
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – державне підприємство «Укрпошта». У роботі розглядаються теоретичні положення формування конкурентної стратегії підприємства, зокрема поняття «конкурентна стратегія» та класифікаційні підходи до конкурентних стратегій, концепція Total Quality Management. Проаналізовано основні економічні показники АТ «Укрпошта» та проведено аналіз їх динаміки; розглянуто ринок послуг поштової та кур’єрської доставки, досліджено основні вузькі місця процесу відправлення посилки. Запропоновано відкриття логістичного сортувального центру (хабу), що дозволить збільшити пропускну здатність системи, а також зменшити кількість помилок обслуговування, що прискорить терміни доставки відправлень
Thesis consists of three chapters. Object of study state enterprise "Ukrposhta". Diploma examines the theoretical provisions of the formation of a competitive strategy of an enterprise, in particular the concept of "competitive strategy" and classification approaches to competitive strategies, the concept of Total Quality Management. The main economic indicators of JSC "Ukrposhta" were analyzed and an analysis of their dynamics was carried out; the market of postal and courier delivery services was considered, the company's competitiveness was assessed, and the main bottlenecks in the parcel delivery process were investigated. It is proposed to open a logistics sorting center (hub), which will increase the throughput of the system, as well as reduce the number of service errors, which will speed up the delivery time of shipments.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/24Sayenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sayenko.pdf2,33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.