Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17128
Title: | Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах TQM |
Other Titles: | Formation of the competitive strategy of the enterprise on the basis of TQM |
Authors: | Саєнко, А.Р. |
Citation: | Саєнко А.Р. Формування конкурентної стратегiї пiдприємства на засадах TQM: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Ананстасiя Русланiвна Саєнко; наук. кер. Юлiя Валентинiвна Карпенко. - ОНЕУ, 2024. - 79 с. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | TQM конкурентна стратегія ринок послуг поштової та кур’єрської доставки TQM competitive strategy market of postal and courier delivery services |
Abstract: | Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – державне підприємство «Укрпошта».
У роботі розглядаються теоретичні положення формування конкурентної стратегії підприємства, зокрема поняття «конкурентна стратегія» та класифікаційні підходи до конкурентних стратегій, концепція Total Quality Management.
Проаналізовано основні економічні показники АТ «Укрпошта» та проведено аналіз їх динаміки; розглянуто ринок послуг поштової та кур’єрської доставки, досліджено основні вузькі місця процесу відправлення посилки.
Запропоновано відкриття логістичного сортувального центру (хабу), що дозволить збільшити пропускну здатність системи, а також зменшити кількість помилок обслуговування, що прискорить терміни доставки відправлень Thesis consists of three chapters. Object of study state enterprise "Ukrposhta". Diploma examines the theoretical provisions of the formation of a competitive strategy of an enterprise, in particular the concept of "competitive strategy" and classification approaches to competitive strategies, the concept of Total Quality Management. The main economic indicators of JSC "Ukrposhta" were analyzed and an analysis of their dynamics was carried out; the market of postal and courier delivery services was considered, the company's competitiveness was assessed, and the main bottlenecks in the parcel delivery process were investigated. It is proposed to open a logistics sorting center (hub), which will increase the throughput of the system, as well as reduce the number of service errors, which will speed up the delivery time of shipments. |
URI: | http://local.lib/diploma/24Sayenko.pdf |
Appears in Collections: | Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sayenko.pdf | 2,33 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.