Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17129
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШаповал, А.О.-
dc.date.accessioned2024-02-07T11:23:02Z-
dc.date.available2024-02-07T11:23:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШаповал А.О. Формування конкурентної стратегiї на ринку кабельної продукцiї: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Алiна Олександрiвна Шаповал; наук. кер. Альона Валерiївна Пiскун. - ОНЕУ, 2024. - 84 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/24Shapoval.pdf-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – ПАТ «Одескабель» У роботі розглядаються теоретичні аспекти конкурентної стратегії, види конкурентних стратегій та інструменти стратегічного управління. Проаналізовано зовнішнє і конкурентне середовище ринку кабельної продукції, фінансовий стан ПАТ «Одескабель», визначено його конкурентні стратегії. Запропоновано шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності ПАТ «Одескабель».en_US
dc.description.abstractThesis consists of three chapters. Object of study – «Odeskabel» PJSC Diploma thesis deals with theoretical aspects of competitive strategy, types of competitive strategies and strategic management tools. Author analysis the external and competitive environment of the cable products market, the financial condition of Odeskabel PJSC, its competitive strategies are determined. It is proposed ways to increase the level of competitiveness of Odeskabel PJSC.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectконкурентиen_US
dc.subjectПАТ «Одескабель»en_US
dc.subjectкабельна промисловістьen_US
dc.subjectринок кабельної продукціїen_US
dc.subjectзовнішні ринкиen_US
dc.subjectекспортen_US
dc.titleФормування конкурентної стратегії на ринку кабельної продукціїen_US
dc.title.alternativeFormation of a competitive strategy in the market of cable productsen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шаповал_Реферат.pdf437,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Shapoval.pdf720,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.