Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17129
Title: Формування конкурентної стратегії на ринку кабельної продукції
Other Titles: Formation of a competitive strategy in the market of cable products
Authors: Шаповал, А.О.
Citation: Шаповал А.О. Формування конкурентної стратегiї на ринку кабельної продукцiї: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Алiна Олександрiвна Шаповал; наук. кер. Альона Валерiївна Пiскун. - ОНЕУ, 2024. - 84 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: конкурентоспроможність
конкуренти
ПАТ «Одескабель»
кабельна промисловість
ринок кабельної продукції
зовнішні ринки
експорт
Abstract: Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – ПАТ «Одескабель» У роботі розглядаються теоретичні аспекти конкурентної стратегії, види конкурентних стратегій та інструменти стратегічного управління. Проаналізовано зовнішнє і конкурентне середовище ринку кабельної продукції, фінансовий стан ПАТ «Одескабель», визначено його конкурентні стратегії. Запропоновано шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності ПАТ «Одескабель».
Thesis consists of three chapters. Object of study – «Odeskabel» PJSC Diploma thesis deals with theoretical aspects of competitive strategy, types of competitive strategies and strategic management tools. Author analysis the external and competitive environment of the cable products market, the financial condition of Odeskabel PJSC, its competitive strategies are determined. It is proposed ways to increase the level of competitiveness of Odeskabel PJSC.
URI: http://local.lib/diploma/24Shapoval.pdf
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шаповал_Реферат.pdf437,47 kBAdobe PDFView/Open
Shapoval.pdf720,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.