Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1716
Назва: Социальные аксиомы как инструментарий исследования образа мира в контексте влияния на его формирование культуры
Інші назви: Соціальні аксіоми як інструментарій дослідження образу світу в контексті впливу на його формування культури
Social axioms as research tools image of the world in the context of their influence on formation of culture
Автори: Спиридонова, Л.К.
Спиридонова, Л.К.
Spiridonova, L.
Бібліографічний опис: Спиридонова Л. К. Социальные аксиомы как инструментарий исследования образа мира в контексте влияния на его формирование культуры / Л. К. Спиридонова // Язык как фактор интеграции образовательных систем и культур. – 2013. – Вып. 8. – Ч. 1.– С. 88–95.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Политерра
Ключові слова: образ мира
убеждения (верования)
социальные аксиомы
социальный цинизм
награда усилий
социальная гибкость
духовность или религиозность
контроль судьбы
образ світу
переконання
соціальні аксіоми
соціальний цинізм
нагорода зусиль
соціална гнучкість
духовність або релігійність
контроль долі
an image of the world
beliefs
social axioms
social cynicism
reward for application
social complexity
spirituality or religion
fate control
Короткий огляд (реферат): В статье рассматривается концепция социальных аксиом, предложенная K. Leung и M. Bond. Доказывается, что социальные аксиомы как своеобразные вербальные знаки, в которых воплощаются убеждения (верования) о самом человеке, о социальном, физическом или духовном мире, и методика их исследования SAS («Социальные аксиомы» K. Leung, M. Bond) могут служить инструментарием исследования образа мира.
У статті розглядається концепція соціальних аксіом, пропонована K. Leung и M. Bond. Доводиться, що соціальні аксіоми як своєрідні вербальні знаки, в яких містяться переконання (вірування) про людину, про соціальний, фізичний.чи духховний світ, і методика їх дослідження SAS (Соціальні аксіоми» K. Leung и M. Bond) можуть слугувати інструментом дослідження образу світу.
The concept of social axioms offered K. Leung и M. Bond is considered in the article. It is shown that social axioms, as peculiar verbal signs in which beliefs about the person, the social and physical world or an inner world are embodied, and а technique of their research SAS («Social axioms» K. Leung, M. Bond) can serve as toolkit of research of an image of the world.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1716
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.