Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17210
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШеремет, Ю.І.-
dc.date.accessioned2024-02-13T09:14:26Z-
dc.date.available2024-02-13T09:14:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationШеремет Ю.І. Удосконалення маркетингової комунiкацiйної полiтики пiдприємницької дiяльностi (на прикладi ФОП Калинiченко А.З.) : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Юлiя Iванiвна Шеремет ; наук. кер. Олександр Валентинович Обнявко. - ОНЕУ, 2023. - 97 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/24Sheremet.pdf-
dc.description.abstractОдеський національний економічний університет. – Одеса, 2023. У роботі визначено роль сутність та значення комунікативної політики в маркетингу; наведена класифікація і форми інструментів маркетингових комунікацій; зазначені особливості комунікативної політики в торгівлі; наведеніі проблеми формування комунікативної політики Охарактеризовано діяльність ФОП Калиніченко А.З.; проведено аналіз маркетингового середовища; здійснено аналіз комплексу маркетингу ФОП Калиніченко А. З. Надано пропозиції щодо вдосконалення удосконалення системи комунікацій ФОП Калиніченко А.З.; запропоновані рекомендації по удосконаленню сайту ФОП Калиніченко А.З.; обґрунтовано організацію реклами ФОП Калиніченко А.З. на радіостанції; надані пропозиції щодо застосування цінових знижок для збільшення продажів товарів ФОП Калиніченко А.З.; проведено економіко-математичне моделювання процесу здійснення маркетингової комунікаційної політики у ФОП Калиніченко А.З.en_US
dc.description.abstractThe work defines the role, essence and meaning of communication policy in marketing; the classification and forms of marketing communication tools are given; specified features of communication policy in trade; given problems of communication policy formation A.Z. Kalinichenko described the activities of the FOP; an analysis of the marketing environment was carried out; the analysis of the marketing complex of FOP Kalinichenko A. Z. was carried out. Proposals for improving the communication system of the FOP Kalinichenko A.Z. were provided; proposed recommendations for improving the website of the FOP Kalinichenko A.Z.; the organization of advertising of FOP Kalinichenko A.Z. is substantiated. on the radio station; submitted proposals regarding the application of price discounts to increase sales of goods of A.Z. Kalinichenko FOP; economic-mathematical modeling of the process of implementation of marketing communication policy in FOP Kalinichenko A.Z.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectмаркетингова комунікативна політикаen_US
dc.subjectдіяльніть фізичних осіб-підприємцівen_US
dc.subjectринок сонцезахисних окулярівen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectmarketing communication policyen_US
dc.subjectactivities of individual entrepreneursen_US
dc.subjectthe market of sunglassesen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємницької діяльності (на прикладі ФОП Калиніченко А.З.)en_US
dc.title.alternativeImproving of the marketing communication policy of entrepreneurial activity ( evidence from individual personentrepreneur Kalinichenko A.Z.)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sheremet.pdf318,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат Шеремет Ю.І.pdf224,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.