Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17210
Назва: | Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємницької діяльності (на прикладі ФОП Калиніченко А.З.) |
Інші назви: | Improving of the marketing communication policy of entrepreneurial activity ( evidence from individual personentrepreneur Kalinichenko A.Z.) |
Автори: | Шеремет, Ю.І. |
Бібліографічний опис: | Шеремет Ю.І. Удосконалення маркетингової комунiкацiйної полiтики пiдприємницької дiяльностi (на прикладi ФОП Калинiченко А.З.) : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Юлiя Iванiвна Шеремет ; наук. кер. Олександр Валентинович Обнявко. - ОНЕУ, 2023. - 97 с. |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | маркетингові комунікації маркетингова комунікативна політика діяльніть фізичних осіб-підприємців ринок сонцезахисних окулярів marketing communications marketing communication policy activities of individual entrepreneurs the market of sunglasses |
Короткий огляд (реферат): | Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2023.
У роботі визначено роль сутність та значення комунікативної політики в
маркетингу; наведена класифікація і форми інструментів маркетингових комунікацій;
зазначені особливості комунікативної політики в торгівлі; наведеніі проблеми формування
комунікативної політики
Охарактеризовано діяльність ФОП Калиніченко А.З.; проведено аналіз
маркетингового середовища; здійснено аналіз комплексу маркетингу ФОП Калиніченко
А. З.
Надано пропозиції щодо вдосконалення удосконалення системи комунікацій ФОП
Калиніченко А.З.; запропоновані рекомендації по удосконаленню сайту ФОП Калиніченко
А.З.; обґрунтовано організацію реклами ФОП Калиніченко А.З. на радіостанції; надані
пропозиції щодо застосування цінових знижок для збільшення продажів товарів ФОП
Калиніченко А.З.; проведено економіко-математичне моделювання процесу здійснення
маркетингової комунікаційної політики у ФОП Калиніченко А.З. The work defines the role, essence and meaning of communication policy in marketing; the classification and forms of marketing communication tools are given; specified features of communication policy in trade; given problems of communication policy formation A.Z. Kalinichenko described the activities of the FOP; an analysis of the marketing environment was carried out; the analysis of the marketing complex of FOP Kalinichenko A. Z. was carried out. Proposals for improving the communication system of the FOP Kalinichenko A.Z. were provided; proposed recommendations for improving the website of the FOP Kalinichenko A.Z.; the organization of advertising of FOP Kalinichenko A.Z. is substantiated. on the radio station; submitted proposals regarding the application of price discounts to increase sales of goods of A.Z. Kalinichenko FOP; economic-mathematical modeling of the process of implementation of marketing communication policy in FOP Kalinichenko A.Z. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://local.lib/diploma/24Sheremet.pdf |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sheremet.pdf | 318,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Реферат Шеремет Ю.І.pdf | 224,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.