Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17210
Title: Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємницької діяльності (на прикладі ФОП Калиніченко А.З.)
Other Titles: Improving of the marketing communication policy of entrepreneurial activity ( evidence from individual personentrepreneur Kalinichenko A.Z.)
Authors: Шеремет, Ю.І.
Citation: Шеремет Ю.І. Удосконалення маркетингової комунiкацiйної полiтики пiдприємницької дiяльностi (на прикладi ФОП Калинiченко А.З.) : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Юлiя Iванiвна Шеремет ; наук. кер. Олександр Валентинович Обнявко. - ОНЕУ, 2023. - 97 с.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: маркетингові комунікації
маркетингова комунікативна політика
діяльніть фізичних осіб-підприємців
ринок сонцезахисних окулярів
marketing communications
marketing communication policy
activities of individual entrepreneurs
the market of sunglasses
Abstract: Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2023. У роботі визначено роль сутність та значення комунікативної політики в маркетингу; наведена класифікація і форми інструментів маркетингових комунікацій; зазначені особливості комунікативної політики в торгівлі; наведеніі проблеми формування комунікативної політики Охарактеризовано діяльність ФОП Калиніченко А.З.; проведено аналіз маркетингового середовища; здійснено аналіз комплексу маркетингу ФОП Калиніченко А. З. Надано пропозиції щодо вдосконалення удосконалення системи комунікацій ФОП Калиніченко А.З.; запропоновані рекомендації по удосконаленню сайту ФОП Калиніченко А.З.; обґрунтовано організацію реклами ФОП Калиніченко А.З. на радіостанції; надані пропозиції щодо застосування цінових знижок для збільшення продажів товарів ФОП Калиніченко А.З.; проведено економіко-математичне моделювання процесу здійснення маркетингової комунікаційної політики у ФОП Калиніченко А.З.
The work defines the role, essence and meaning of communication policy in marketing; the classification and forms of marketing communication tools are given; specified features of communication policy in trade; given problems of communication policy formation A.Z. Kalinichenko described the activities of the FOP; an analysis of the marketing environment was carried out; the analysis of the marketing complex of FOP Kalinichenko A. Z. was carried out. Proposals for improving the communication system of the FOP Kalinichenko A.Z. were provided; proposed recommendations for improving the website of the FOP Kalinichenko A.Z.; the organization of advertising of FOP Kalinichenko A.Z. is substantiated. on the radio station; submitted proposals regarding the application of price discounts to increase sales of goods of A.Z. Kalinichenko FOP; economic-mathematical modeling of the process of implementation of marketing communication policy in FOP Kalinichenko A.Z.
URI: http://local.lib/diploma/24Sheremet.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sheremet.pdf318,82 kBAdobe PDFView/Open
Реферат Шеремет Ю.І.pdf224,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.