Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17215
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТанцюра, О.Є.-
dc.date.accessioned2024-02-13T11:42:29Z-
dc.date.available2024-02-13T11:42:29Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТанцюра О.Є. Напрями удосконалення органiзацiї надання послуг на пiдприємствах готельного господарства (на прикладi бутiк - готелю "Дом Рабиновича") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Управлiння готельним та ресторанним бiзнесом" / Олександра Євгенiвна Танцюра; наук. кер. Сергiй Георгiйович Нездоймiнов. - ОНЕУ, 2023. - 67 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/24Tantsura.pdf-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються процеси удосконалення організації надання послуг на підприємствах готельного господарства, наукові підходи щодо менеджменту сервісної діяльності в готельному господарстві. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури готелю «Дом Рабиновича», досліджено стан конкурентного середовища готелю, проведено SWOT – аналіз, наведено динаміку показників розвитку кадрового потенціалу; запропоновано заходи щодо формування клієнт-орієнтованої стратегії управління у готелі. Проведено прогнозний розрахунок економічної ефективності витрат на впровадження вендингового торгівельного комплексу в лобі готелюen_US
dc.description.abstractThe work examines the processes of improving the organization of service provision at hotel enterprises, scientific approaches to the management of service activities in the hotel industry. An analysis of the economic activity and organizational structure of the Rabinovych House hotel was conducted, the state of the hotel's competitive environment was investigated, a SWOT analysis was conducted, and the dynamics of indicators of the development of personnel potential were given; proposed measures for the formation of a client-oriented management strategy in the hotel. A forecast calculation of the economic efficiency of costs for the implementation of a vending trade complex in the hotel lobby was carried out-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectготельне підприємствоen_US
dc.subjectменеджмент сервісної діяльностіen_US
dc.subjectорганізація обслуговуванняen_US
dc.subjectстратегія готелюen_US
dc.subjectконкурентне середовищеen_US
dc.subjectперсоналen_US
dc.subjecthotel enterpriseen_US
dc.subjectservice managementen_US
dc.subjectservice organizationen_US
dc.subjecthotel strategyen_US
dc.subjectcompetitive environmenten_US
dc.subjectpersonnelen_US
dc.titleНапрями удосконалення організації надання послуг на підприємствах готельного господарства (на прикладі бутік – готелю «Дом Рабиновича»)en_US
dc.title.alternativeDirections for improving the organization of service provision at hotel enterprises (on the example of a boutique hotel - Rabinovych House)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Танцюра О.Є. реферат.pdf240,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Tantsura.pdf4,19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.