Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17215
Назва: Напрями удосконалення організації надання послуг на підприємствах готельного господарства (на прикладі бутік – готелю «Дом Рабиновича»)
Інші назви: Directions for improving the organization of service provision at hotel enterprises (on the example of a boutique hotel - Rabinovych House)
Автори: Танцюра, О.Є.
Бібліографічний опис: Танцюра О.Є. Напрями удосконалення органiзацiї надання послуг на пiдприємствах готельного господарства (на прикладi бутiк - готелю "Дом Рабиновича") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Управлiння готельним та ресторанним бiзнесом" / Олександра Євгенiвна Танцюра; наук. кер. Сергiй Георгiйович Нездоймiнов. - ОНЕУ, 2023. - 67 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: готельне підприємство
менеджмент сервісної діяльності
організація обслуговування
стратегія готелю
конкурентне середовище
персонал
hotel enterprise
service management
service organization
hotel strategy
competitive environment
personnel
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються процеси удосконалення організації надання послуг на підприємствах готельного господарства, наукові підходи щодо менеджменту сервісної діяльності в готельному господарстві. Проведено аналіз господарської діяльності та організаційної структури готелю «Дом Рабиновича», досліджено стан конкурентного середовища готелю, проведено SWOT – аналіз, наведено динаміку показників розвитку кадрового потенціалу; запропоновано заходи щодо формування клієнт-орієнтованої стратегії управління у готелі. Проведено прогнозний розрахунок економічної ефективності витрат на впровадження вендингового торгівельного комплексу в лобі готелю
The work examines the processes of improving the organization of service provision at hotel enterprises, scientific approaches to the management of service activities in the hotel industry. An analysis of the economic activity and organizational structure of the Rabinovych House hotel was conducted, the state of the hotel's competitive environment was investigated, a SWOT analysis was conducted, and the dynamics of indicators of the development of personnel potential were given; proposed measures for the formation of a client-oriented management strategy in the hotel. A forecast calculation of the economic efficiency of costs for the implementation of a vending trade complex in the hotel lobby was carried out
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/24Tantsura.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Танцюра О.Є. реферат.pdf240,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Tantsura.pdf4,19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.