Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17289
Назва: Реінжиніринг бізнес-процесів транспортних підприємств
Інші назви: Business process reengineering of transport enterprises
Автори: Ковальов, А.І.
Осадчий, М.Л.
Kovalyov, A.
Osadshyi, M.
Бібліографічний опис: Ковальов А. І. Реінжиніринг бізнес-процесів транспортних підприємств / А. І. Ковальов, М. Л. Осадчий // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2023. – № 10 (311). – С. 108-114.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
ORCID: 0000-0002-6128-7012
0000-0001-8290-975X
Ідентифікатор DOI: DOI:10.32680/2409-9260-2023-10-311-108-114
Ключові слова: реінжиніринг
транспорт
підприємство
управління змінами
бізнес-процес
конкурентоспроможність
reengineering
transport
enterprise
change management
business process
competitiveness
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність та особливості реінжинірингу та обґрунтовано необхідність його застосування на підприємствах транспортної галузі. Досліджено відмінності між процесами реінжинірингу та вдосконалення. Визначено перелік заходів з реінжинірингу транспортних підприємств. Встановлено основні цілі реінжинірингу бізнес-процесів транспортних підприємств. На основі досвіду зарубіжних і вітчизняних підприємств проаналізовано найбільш ефективні методології реінжинірингу бізнес-процесів. Запропоновано використання реінжинірингових команд як ефективного засобу системи управління підприємством. Описано основні етапи реінжинірингу бізнес-процесів на транспортних підприємствах. Стверджується, що основною перевагою застосування реінжинірингу на підприємствах є його потенціал самовдосконалення та розвитку, оскільки реінжиніринг завжди є інноваційним процесом і здатний радикально підвищити ефективність прийняття управлінських рішень.
The essence and features of reengineering have been identified and the need for its application at the enterprises of the transport industry has been determined. The differences between the processes of reengineering and improvement are studied. A list of measures for reengineering of transport enterprises has been determined. The main goals of reengineering of business processes of transport enterprises are determined. Based on the experience of foreign and domestic enterprises, the most effective methodologies for reengineering business processes are analyzed. The use of reengineering teams as an effective means of the enterprise management system has been proposed. The main stages of reengineering of business processes at transport enterprises are described. It is argued that the main advantage of the use of reengineering in enterprises is its potential for self-improvement and development, since reengineering is always an innovative process and is able to radically increase the efficiency of managerial decision-making.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17289
Інші ідентифікатори: УДК 338.47
JEL Classification: H540, L920, O200
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом
№10 (311)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
108-114.pdf599 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.