Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17327
Title: | Комунікативна політика в системі маркетингу підприємств (на прикладі ТОВ «Імпульс Агро») |
Other Titles: | Communicative policy in the enterprise marketing system (on the example of Impuls Agro LLC) |
Authors: | Балакірєва, А.О. |
Citation: | Балакірєва А.О. Комунiкативна полiтика в системi маркетингу пiдприємств (на прикладi ТОВ "Iмпульс Агро") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анастасiя Євгенiвна Балакiрєва; наук. кер. Олександр Валентинович Обнявко. - ОНЕУ, 2023. - 95 с. |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | комунікативна політика стратегічний аналіз оптимізація комунікаційної стратегії communicative policy strategic analysis optimization of communication strategy |
Abstract: | В умовах стрімкої динаміки сучасного світу
надзвичайно важливою стає здатність підприємств ефективно управляти
комунікативними процесами. Сучасна комунікативна політика підприємства
повинна базуватися на створенні інформаційного простору, який не лише
розповсюджує знання про товари чи послуги компанії, але й сприяє
двосторонньому діалогу з клієнтами. У такому контексті, інформація стає
стратегічним ресурсом, який здатен підсилювати інші компоненти
маркетингової діяльності, зокрема, просування продукції та створення іміджу
компанії. Ефективна комунікація зі споживачами є ключовим фактором
успіху не лише в контексті продажу, а й у формуванні довготривалих
відносин з клієнтами, заснованих на довірі та лояльності In the conditions of the rapid dynamics of the modern world the ability of enterprises to effectively manage becomes extremely important communicative processes. Modern communication policy of the enterprise should be based on the creation of an information space that is not only disseminates knowledge about the company's products or services, but also promotes two-way dialogue with clients. In this context, information becomes a strategic resource capable of strengthening other components marketing activities, in particular, product promotion and image creation companies Effective communication with consumers is a key factor success not only in the context of sales, but also in the formation of long-term relationships with clients based on trust and loyalty |
URI: | http://local.lib/diploma/24Balakireva.pdf |
Appears in Collections: | Факультет міжнародної економіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Balakireva.pdf | 230,98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.