Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17327
Назва: Комунікативна політика в системі маркетингу підприємств (на прикладі ТОВ «Імпульс Агро»)
Інші назви: Communicative policy in the enterprise marketing system (on the example of Impuls Agro LLC)
Автори: Балакірєва, А.О.
Бібліографічний опис: Балакірєва А.О. Комунiкативна полiтика в системi маркетингу пiдприємств (на прикладi ТОВ "Iмпульс Агро") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анастасiя Євгенiвна Балакiрєва; наук. кер. Олександр Валентинович Обнявко. - ОНЕУ, 2023. - 95 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: комунікативна політика
стратегічний аналіз
оптимізація комунікаційної стратегії
communicative policy
strategic analysis
optimization of communication strategy
Короткий огляд (реферат): В умовах стрімкої динаміки сучасного світу надзвичайно важливою стає здатність підприємств ефективно управляти комунікативними процесами. Сучасна комунікативна політика підприємства повинна базуватися на створенні інформаційного простору, який не лише розповсюджує знання про товари чи послуги компанії, але й сприяє двосторонньому діалогу з клієнтами. У такому контексті, інформація стає стратегічним ресурсом, який здатен підсилювати інші компоненти маркетингової діяльності, зокрема, просування продукції та створення іміджу компанії. Ефективна комунікація зі споживачами є ключовим фактором успіху не лише в контексті продажу, а й у формуванні довготривалих відносин з клієнтами, заснованих на довірі та лояльності
In the conditions of the rapid dynamics of the modern world the ability of enterprises to effectively manage becomes extremely important communicative processes. Modern communication policy of the enterprise should be based on the creation of an information space that is not only disseminates knowledge about the company's products or services, but also promotes two-way dialogue with clients. In this context, information becomes a strategic resource capable of strengthening other components marketing activities, in particular, product promotion and image creation companies Effective communication with consumers is a key factor success not only in the context of sales, but also in the formation of long-term relationships with clients based on trust and loyalty
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/24Balakireva.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Balakireva.pdf230,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.