Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17342
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерепельчук, Т.В.-
dc.contributor.authorPerepelchuk T.-
dc.date.accessioned2024-02-22T08:56:00Z-
dc.date.available2024-02-22T08:56:00Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПерепельчук Т. В. Особливості організації і контролю самостійної роботи студентів при вивченні економічних дисциплін / Т. В. Перепельчук // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : матеріали ІІ Міжнар. наук.-метод.конф/ (Одеса, 31 січня -1 лютого 2019 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2019. – С. 226-227.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17342-
dc.description.abstractУ статті підкреслено важливість організації і контролю самостійної роботи студентів економічного ЗВО для підвищення ефективності навчального процесу та для їх майбутньої професійної діяльності. Для цього в ОНЕУ у 2018 році запроваджена карта СРС з варіативною складовою. Основною ідеєю такої карти СРС є підвищення індивідуалізації навчання та самореалізації студента, що, у підсумку, буде сприяти збільшенню його задоволеності від самостійного проектування власного навчального процесу та мотивувати його займатись самоосвітою. Але для успішної реалізації цього проекту необхідно підвищувати рівень відповідальності та організованості студентів для успішної реалізації наданих їм більших можливостей та створювати відповідні умови праці для викладачаen_US
dc.description.abstractThe article emphasizes the importance of organizing and controlling the independent work of economic higher education students to increase the effectiveness of the educational process and for their future professional activities. For this purpose, in 2018, the SRS card with a variable component was introduced at ONEU. The main idea of such a SWS card is to increase the individualization of learning and self-realization of the student, which, as a result, will contribute to increasing his satisfaction with the independent design of his own educational process and motivate him to engage in self-education. But for the successful implementation of this project, it is necessary to increase the level of responsibility and organization of students in order to successfully implement the greater opportunities given to them, and to create suitable working conditions for the lecturer.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectефективність навчального процесуen_US
dc.subjectсамостійна робота студентівen_US
dc.subjectнавчальний процесen_US
dc.subjectкарта срсen_US
dc.subjectконтроль самостійної роботи студентаen_US
dc.subjecteffectiveness of the educational processen_US
dc.subjectwork of students by themselvesen_US
dc.subjecteducational processen_US
dc.subjectsws mapen_US
dc.subjectcontrol of student’s worken_US
dc.titleОсобливості організації і контролю самостійної роботи студентів при вивченні економічних дисциплінen_US
dc.title.alternativeTraits of the organization and control of students' independent work when studying economic disciplinesen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління персоналом та економіки праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страницы из ТЕЗИ НМК-2019.pdf155,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.