Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17465
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрощенко, А.К.-
dc.contributor.authorProshchenko, A.-
dc.date.accessioned2024-03-29T20:40:40Z-
dc.date.available2024-03-29T20:40:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifierУДК 004.89:658.8-
dc.identifierJEL classification: M310-
dc.identifier.citationПрощенко А. К. Інфлюенсери як ефективні інструменти сучасного інтернет-маркетингу / А. К. Прощенко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць. Одеса : Одеський національний економічний університет. – 2023. – № 1-2 (84-85). – С. 157-170.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17465-
dc.description.abstractУ статті розглянуто використання інфлюенс-маркетингу як інструменту сучас ного інтернет-маркетингу. Метою статті є детальний аналіз ефективності використання інфлюенс-маркетингу як інструменту сучасного інтернет-маркетингу, виявлення переваг та недоліків даного підходу, визначення кращих практик та стратегій використання інфлюен серів для успішного просування бренду, товарів та послуг в Інтернеті. Дослідження спрямова не на розкриття можливостей використання інфлюенс-маркетингу для залучення цільової аудиторії, збільшення продажів та підвищення лояльності клієнтів. Предметом дослідження є вивчення ролі інфлюенсерів у сучасному інтернет-маркетингу. Використано методи аналізу наукових джерел та статистичний аналіз даних, отриманих з опитувань інфлюенсерів та маркетологів. Виділено мету та завдання інфлюенсер-маркетингу. Проаналізовано обсяг світового ринку маркетингу впливу за 2016-2022 роки. Охарактеризовано основні типи інфлюенсерів та виділено їх особливості. Виділено переваги та недоліки інфлюенс-маркетингу. Запропоновано етапи організації роботи з інфлюенсерами у маркетингу впливу. Виділено критерії вибору інфлюенсера. Дослідження показало, що співпраця з інфлюенсерами може бути дуже ефективним інструментом інтернет-маркетингу, особливо для маленьких та середніх брендів. Однак, успішність співпраці залежить від таких факторів, як кількість підписників, активність аудиторії, збіг цінностей бренду та інфлюенсера, частота роботи з брендом та результати співпраці у минулому. Дослідження дає детальний аналіз різних критеріїв, які впливають на успішність співпраці з інфлюенсерами та надає рекомендації для вибору найбільш ефективних інфлюенсерів. Результати дослідження можуть бути корисними для маркетологів та менеджерів з маркетингу, які планують співпрацю з інфлюенсерами. Надані рекомендації щодо вибору інфлюенсерів спрямовані на підвищення ефективності маркетингових кампаній та отримання конкурентних позицій на ринку.en_US
dc.description.abstractThe article considers an influence marketing using as a tool of modern Internet marketing. The purpose of the article is a detailed analysis of the effectiveness of using influencer marketing as a tool of modern Internet marketing, identifying the advantages and disadvantages of this approach, determining the best practices and strategies for using influencers for successful promotion of a brand, goods and services on the Internet. The study is aimed at revealing the possibilities of using influence marketing to attract the target audience, increase sales and customer loyalty. The subject of the research is the study of the influencer’s role in modern Internet marketing. Methods of scientific sources analysis and statistical analysis of data obtained from surveys of influencers and marketers are used. The purpose and tasks of influencer marketing are highlighted. The volume of the global influence marketing market for 2016-2022 is analyzed. The main types of influencers are characterized and their features are highlighted. Advantages and disadvantages of influencer marketing are highlighted. The stages of organizing work with influencers in influence marketing are proposed. The criteria for choosing an influencer are highlighted. Research has shown that collaboration with influencers can be a very effective Internet marketing tool, especially for small and medium-sized brands. However, the success of the collaboration depends on factors such as the number of followers, audience engagement, the alignment of brand and influencer values, the frequency of work with the brand, and the results of past collaborations. The study provides a detailed analysis of various criteria that influence on success cooperation with influencers and provides recommendations for selecting the most effective influencers. The results of the study can be useful for marketers and marketing managers who are planning to work with influencers. The provided recommendations on the choice of influencers are aimed at increasing the effectiveness of marketing campaigns and gaining a competitive position on the market.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectінфлюенсериen_US
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subjectсоціальні медіаen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectпідписнимиen_US
dc.subjectактивністьen_US
dc.subjectцінностіen_US
dc.subjectрезультатиen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectinfluencersen_US
dc.subjectInternet marketingen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectcooperationen_US
dc.subjectfollowersen_US
dc.subjectvaluesen_US
dc.subjectresultsen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.titleІнфлюенсери як ефективні інструменти сучасного інтернет-маркетингуen_US
dc.title.alternativeInfluencers as effective tools of modern internet marketingen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33987/vsed.1-2(84-85).2023.157-170-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-0281-0993-
Розташовується у зібраннях:Випуск 1-2, № 84-85

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
157-170.pdf555,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.