Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17465
Title: Інфлюенсери як ефективні інструменти сучасного інтернет-маркетингу
Other Titles: Influencers as effective tools of modern internet marketing
Authors: Прощенко, А.К.
Proshchenko, A.
Citation: Прощенко А. К. Інфлюенсери як ефективні інструменти сучасного інтернет-маркетингу / А. К. Прощенко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць. Одеса : Одеський національний економічний університет. – 2023. – № 1-2 (84-85). – С. 157-170.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0281-0993
DOI: https://doi.org/10.33987/vsed.1-2(84-85).2023.157-170
Keywords: інфлюенсери
інтернет-маркетинг
соціальні медіа
бренд
підписними
активність
цінності
результати
ефективність
influencers
Internet marketing
social media
brand
cooperation
followers
values
results
efficiency
Abstract: У статті розглянуто використання інфлюенс-маркетингу як інструменту сучас ного інтернет-маркетингу. Метою статті є детальний аналіз ефективності використання інфлюенс-маркетингу як інструменту сучасного інтернет-маркетингу, виявлення переваг та недоліків даного підходу, визначення кращих практик та стратегій використання інфлюен серів для успішного просування бренду, товарів та послуг в Інтернеті. Дослідження спрямова не на розкриття можливостей використання інфлюенс-маркетингу для залучення цільової аудиторії, збільшення продажів та підвищення лояльності клієнтів. Предметом дослідження є вивчення ролі інфлюенсерів у сучасному інтернет-маркетингу. Використано методи аналізу наукових джерел та статистичний аналіз даних, отриманих з опитувань інфлюенсерів та маркетологів. Виділено мету та завдання інфлюенсер-маркетингу. Проаналізовано обсяг світового ринку маркетингу впливу за 2016-2022 роки. Охарактеризовано основні типи інфлюенсерів та виділено їх особливості. Виділено переваги та недоліки інфлюенс-маркетингу. Запропоновано етапи організації роботи з інфлюенсерами у маркетингу впливу. Виділено критерії вибору інфлюенсера. Дослідження показало, що співпраця з інфлюенсерами може бути дуже ефективним інструментом інтернет-маркетингу, особливо для маленьких та середніх брендів. Однак, успішність співпраці залежить від таких факторів, як кількість підписників, активність аудиторії, збіг цінностей бренду та інфлюенсера, частота роботи з брендом та результати співпраці у минулому. Дослідження дає детальний аналіз різних критеріїв, які впливають на успішність співпраці з інфлюенсерами та надає рекомендації для вибору найбільш ефективних інфлюенсерів. Результати дослідження можуть бути корисними для маркетологів та менеджерів з маркетингу, які планують співпрацю з інфлюенсерами. Надані рекомендації щодо вибору інфлюенсерів спрямовані на підвищення ефективності маркетингових кампаній та отримання конкурентних позицій на ринку.
The article considers an influence marketing using as a tool of modern Internet marketing. The purpose of the article is a detailed analysis of the effectiveness of using influencer marketing as a tool of modern Internet marketing, identifying the advantages and disadvantages of this approach, determining the best practices and strategies for using influencers for successful promotion of a brand, goods and services on the Internet. The study is aimed at revealing the possibilities of using influence marketing to attract the target audience, increase sales and customer loyalty. The subject of the research is the study of the influencer’s role in modern Internet marketing. Methods of scientific sources analysis and statistical analysis of data obtained from surveys of influencers and marketers are used. The purpose and tasks of influencer marketing are highlighted. The volume of the global influence marketing market for 2016-2022 is analyzed. The main types of influencers are characterized and their features are highlighted. Advantages and disadvantages of influencer marketing are highlighted. The stages of organizing work with influencers in influence marketing are proposed. The criteria for choosing an influencer are highlighted. Research has shown that collaboration with influencers can be a very effective Internet marketing tool, especially for small and medium-sized brands. However, the success of the collaboration depends on factors such as the number of followers, audience engagement, the alignment of brand and influencer values, the frequency of work with the brand, and the results of past collaborations. The study provides a detailed analysis of various criteria that influence on success cooperation with influencers and provides recommendations for selecting the most effective influencers. The results of the study can be useful for marketers and marketing managers who are planning to work with influencers. The provided recommendations on the choice of influencers are aimed at increasing the effectiveness of marketing campaigns and gaining a competitive position on the market.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17465
Other Identifiers: УДК 004.89:658.8
JEL classification: M310
Appears in Collections:Випуск 1-2, № 84-85

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
157-170.pdf555,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.