Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17482
Title: Чат-боти як інноваційний засіб взаємодії в туристичній індустрії
Other Titles: Chatbots as an innovative means of interaction in the tourism industry
Authors: Орлик, О.В.
Сметаннікова, С.В.
Orlyk, O.
Smetannikova, S.
Citation: Орлик О. В. Чат-боти як інноваційний засіб взаємодії в туристичній індустрії / О. В. Орлик, С. В. Сметаннікова // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали VІІI Міжн. наук.-практ. конф. (Харків, 21-22 березня 2024 р.). – Харків : ДБТУ, 2024. – Ч. 1. – С. 608-611.
Issue Date: 2024
Keywords: чат-боти
взаємодія
туристична діяльність
туристичні компанії
chatbot
interaction
travel activity
travel companies
Abstract: Розглянуто сутність та напрямки використання туристичних чат-ботів. Визначено переваги застосування чат-ботів суб’єктами туристичної діяльності та окреслено негативні моменти, які потребують уваги та вирішення. Наведено деякі аспекти, які потрібно враховувати при виборі чат-боту для туристичного бізнесу.
The essence and directions of using tourist chatbots are considered. The advantages of the use of chatbots by the subjects of tourism activities are determined and the negative aspects that require attention and solutions are outlined. Here are some aspects to consider when choosing a chatbot for your travel business.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17482
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.