Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17548
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпова, О.О.-
dc.contributor.authorЗвєрєва, А.С.-
dc.contributor.authorKarpova, O.-
dc.contributor.authorZvereva, A.-
dc.date.accessioned2024-04-25T11:20:03Z-
dc.date.available2024-04-25T11:20:03Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifierJEL classification: I200; М400-
dc.identifierУДК: 378.147:657-
dc.identifier.citationКарпова О.О. Переваги та недоліки використання кейс-методу в процесі викладання економічних дисциплін іноземною мовою / О.О. Карпова // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХХ Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 26-27 квітня 2023 р.) / Одеський національний економічний університет. – Одеса: ОНЕУ, 2023. – С. 33-35.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17548-
dc.description.abstractСьогодні у світовій практиці бізнес-освіти все частіше впроваджуються інтерактивні лекції, а метод кейсів є найпопулярнішим, тому що дає змогу застосовувати отримані теоретичні знання для розв’язання реальних проблем управління. Комбінація саме цих методів дає ефект синергії. За такої умови кейс є поглибленим аналізом бізнес-ситуації. Метод кейсів фокусується не на самому процесі навчання, а на участі студентів в обговоренні, де викладачі виступають як модератори, спрямовуючи дискусії студентів відповідними питаннями та оцінюючи ідеї, що генеруються в аудиторії.en_US
dc.description.abstractToday, in the global practice of business education, interactive lectures are increasingly introduced, and the case method is the most popular because it allows you to apply the acquired theoretical knowledge to solve real management problems. The combination of these methods gives a synergy effect. Under this condition, the case is an in-depth analysis of the business situation. The case method focuses not on the learning process itself, but on student participation in the discussion, where teachers act as moderators, guiding student discussions with appropriate questions and evaluating ideas generated in the classroom.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectкейс-методen_US
dc.subjectекономічні дисципліниen_US
dc.subjectіноземна моваen_US
dc.subjectcase methoden_US
dc.subjecteconomic disciplinesen_US
dc.subjectForeign Languageen_US
dc.titleПереваги та недоліки використання кейс-методу в процесі викладання економічних дисциплін іноземною мовоюen_US
dc.title.alternativeПереваги та недоліки використання кейс-методу в процесі викладання економічних дисциплін іноземною мовоюen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33-35.pdf472,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.