Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17548
Title: Переваги та недоліки використання кейс-методу в процесі викладання економічних дисциплін іноземною мовою
Other Titles: Переваги та недоліки використання кейс-методу в процесі викладання економічних дисциплін іноземною мовою
Authors: Карпова, О.О.
Звєрєва, А.С.
Karpova, O.
Zvereva, A.
Citation: Карпова О.О. Переваги та недоліки використання кейс-методу в процесі викладання економічних дисциплін іноземною мовою / О.О. Карпова // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХХ Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 26-27 квітня 2023 р.) / Одеський національний економічний університет. – Одеса: ОНЕУ, 2023. – С. 33-35.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: кейс-метод
економічні дисципліни
іноземна мова
case method
economic disciplines
Foreign Language
Abstract: Сьогодні у світовій практиці бізнес-освіти все частіше впроваджуються інтерактивні лекції, а метод кейсів є найпопулярнішим, тому що дає змогу застосовувати отримані теоретичні знання для розв’язання реальних проблем управління. Комбінація саме цих методів дає ефект синергії. За такої умови кейс є поглибленим аналізом бізнес-ситуації. Метод кейсів фокусується не на самому процесі навчання, а на участі студентів в обговоренні, де викладачі виступають як модератори, спрямовуючи дискусії студентів відповідними питаннями та оцінюючи ідеї, що генеруються в аудиторії.
Today, in the global practice of business education, interactive lectures are increasingly introduced, and the case method is the most popular because it allows you to apply the acquired theoretical knowledge to solve real management problems. The combination of these methods gives a synergy effect. Under this condition, the case is an in-depth analysis of the business situation. The case method focuses not on the learning process itself, but on student participation in the discussion, where teachers act as moderators, guiding student discussions with appropriate questions and evaluating ideas generated in the classroom.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17548
Other Identifiers: JEL classification: I200; М400
УДК: 378.147:657
Appears in Collections:Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33-35.pdf472,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.