Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17548
Назва: | Переваги та недоліки використання кейс-методу в процесі викладання економічних дисциплін іноземною мовою |
Інші назви: | Переваги та недоліки використання кейс-методу в процесі викладання економічних дисциплін іноземною мовою |
Автори: | Карпова, О.О. Звєрєва, А.С. Karpova, O. Zvereva, A. |
Бібліографічний опис: | Карпова О.О. Переваги та недоліки використання кейс-методу в процесі викладання економічних дисциплін іноземною мовою / О.О. Карпова // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХХ Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 26-27 квітня 2023 р.) / Одеський національний економічний університет. – Одеса: ОНЕУ, 2023. – С. 33-35. |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | кейс-метод економічні дисципліни іноземна мова case method economic disciplines Foreign Language |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні у світовій практиці бізнес-освіти все частіше впроваджуються інтерактивні лекції, а метод кейсів є найпопулярнішим, тому що дає змогу застосовувати отримані теоретичні знання для розв’язання реальних проблем управління. Комбінація саме цих методів дає ефект синергії. За такої умови кейс є поглибленим аналізом бізнес-ситуації. Метод кейсів фокусується не на самому процесі навчання, а на участі студентів в обговоренні, де викладачі виступають як модератори, спрямовуючи дискусії студентів відповідними питаннями та оцінюючи ідеї, що генеруються в аудиторії. Today, in the global practice of business education, interactive lectures are increasingly introduced, and the case method is the most popular because it allows you to apply the acquired theoretical knowledge to solve real management problems. The combination of these methods gives a synergy effect. Under this condition, the case is an in-depth analysis of the business situation. The case method focuses not on the learning process itself, but on student participation in the discussion, where teachers act as moderators, guiding student discussions with appropriate questions and evaluating ideas generated in the classroom. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17548 |
Інші ідентифікатори: | JEL classification: I200; М400 УДК: 378.147:657 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
33-35.pdf | 472,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.