Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17561
Title: Підвищення якості участі економіки україни у глобальних ланцюгах доданої вартості
Other Titles: Improving the quality of the participation of the Ukrainian economy in global chains of added value
Authors: Патлатой, О.Є.
Patlatoy, O.
Citation: Патлатой О.Є. Підвищення якості участі економіки україни у глобальних ланцюгах доданої вартості / О.Є. Патлатой // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівн ях : зб. матеріалів ХХ Міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 26-27 квітня 2023 р.) / Одеський національний економічний університет. – Одеса: ОНЕУ, 2023. – С. 57-59.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: додана вартість
added value
Abstract: Ефективна інтеграція галузей економіки України у глобальні ланцюги доданої вартості (ГЛДВ) залишається актуальним завданням, особливо у контексті повоєнного відновлення та відбудови нашої держави. Об’єктивними причинами, що обумовлюють неминучість інтенсифікації участі економіки України у глобальних, зокрема, європейських ланцюгах доданої вартості, а також необхідність підвищення якості
Effective integration of Ukrainian economic sectors into global value-added chains (GVCs) remains an urgent task, especially in the context of post-war recovery and reconstruction of our country of the state Objective reasons that determine the inevitability of the intensification of the participation of the economy of Ukraine in global, in particular, European chains of added value, as well as the need quality improvement
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17561
Other Identifiers: JEL classification: F150; O100
УДК 330.341:339.94
Appears in Collections:Кафедра загальної економічної теорії і економічної політики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
57-59.pdf659,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.