Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17581
Title: Шляхи підвищення якості послуг на підприємстві готельного господарства
Other Titles: Ways of promotion to the ranks of servants in the enterprise of the state government
Authors: Вікторова, А.П.
Viktorova, A.
Citation: Вікторова А. П. Шляхи підвищення якості послуг на підприємстві готельного господарства / А.П. Вікторова // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 41-44.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: якість послуг
готель
service quality
Gothel
Abstract: Якість послуг, що надаються в готелі, в першу чергу залежить від питань якості. Без високоякісного обслуговування готель не зможе досягти своєї основної мети. Можна спостерігати історію різних готельних брендів і цілих готельних мереж: прибуток – це якість
The vigor of the servants that are served in the hotel must first be stored as food for the vitriol. Without high-quality maintenance, the hotel cannot reach its main goal. You can follow the history of various hotel brands and entire hotel brands: profit is value.
Description: Науковий керівник Нєчева Н. В.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17581
Appears in Collections:Конференції здобувачів вищої освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41-44.pdf338,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.