Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17582
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВласов, В.Д.-
dc.contributor.authorVlasov, V.-
dc.date.accessioned2024-05-10T07:33:32Z-
dc.date.available2024-05-10T07:33:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВласов В. Д. Алгоритм формування цін в кав’ярнях / В. Д. Власов // Туристичний та готельно-ресторанний бізнес: світовий досвід та перспективи розвитку для України: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти (Одеса, 10 квітня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – C. 44-49.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17582-
dc.descriptionНауковий керівник Давиденко І. В.en_US
dc.description.abstractУ другому півріччі 2023 року виручка сегменту кав’ярень збільшилась на 31% відносно 2022 року, відвідуваність споживачів кави збільшилась на 9%, а середній чек підвищився на 20% завдяки продажу основних кавових напоїв з подальшим ростом пропозиції роздрібного продажу продукції кав’ярень [1]. За цей період власники кав’ярень відзначили лише невеликі складнощі у покупці основної сировини (обсмаженої кави) через інфляційне становище ринку, інші складові бізнесу не набули суттєвих змін.en_US
dc.description.abstractIn the second half of 2023, the revenue of the coffee shop segment increased by 31% compared to 2022, the attendance of coffee consumers increased by 9%, and the average check increased by 20% thanks to the sale of basic coffee drinks with further growth in the retail offer of coffee shop products [1 ]. During this period, the owners of coffee shops noted only minor difficulties in purchasing the main raw material (roasted coffee) due to the inflationary situation of the market, other components of the business did not acquire significant changes.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectцінаen_US
dc.subjectкав’ярняen_US
dc.subjectpriceen_US
dc.subjectcafeen_US
dc.titleАлгоритм формування цін в кав’ярняхen_US
dc.title.alternativeAlgorithm for forming prices in cavesen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
44-49.pdf485,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.